• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Best grappig. De vriendin die ik altijd advies geef bij d'r problemen gaat mij nu als haar cliënt gebruiken voor een schoolopdracht. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb echt geen zin meer in school :c


    26 - 02 - '16

    Denk ik eens dat een presentatie goed gaat, heb ik er alsnog maar een zes voor. Leuk :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wrecked.. i can't do this much longer..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik kan ook echt geen nagels lakken. I shouldn't even have tried, meh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil naar huis omg.


    26 - 02 - '16

    Alright, leuk dit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zeg, wat is er mis met 'passieve zinnen' en hoezo mag ik die niet gebruiken? Volgens mij is het gewoon bullshit wat je zegt en als schrijver ben ik best wel gevoelig voor kritiek op m'n zinnen, ook als het een opdracht voor school is. Dus leg me eerst maar eens uit waarom ik van jou het werkwoord worden niet mag gebruiken. En ga verdomme niet mijn hele tekst aanpassen zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 13:01 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pffft, waarom gaat alles in een keer mis?!

    Karma, what have I done "wrong" to you?!?!?!

    Even in the hardest times, you can trust nobody!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NOOOOOOOOOOOOOO ben ik bijna klaar met die bèta-aanvraag, besluit internet mijn tapblad opnieuw te laden en nu is ALLES weg en kan ik opnieuw beginnen. *gooit laptop door het raam*

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 15:02 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat ben ik blij dat die opslag functie bij topics bestaat. Mn stiefvader had dus net het internet weggeklikt, terwijl ik een post open had staan...


    Stenenlikker

    Sommige mensen zijn zo verschrikkelijk ondankbaar -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hongur.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."