• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zit godverdomme vandaag niet mee. Ik kan écht niet wachten totdat ik dinsdag EINDELIJK mijn nieuwe mobiel kan gebruiken. Die stomme kutmobiel werkt gewoon voor geen centimeter mee...


    Deep inside, I've never felt alive

    Aan de posts. Gelukkig heb ik er genoeg inspiratie voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn. Mijn beste vriendin flirt met mijn vriendje. En als ik er wat van zeg, word ze boos. Tuurlijk joh. Wordt dan maar gelukkig met hem. Ben ik meteen 2 belangrijke mensen kwijt. Dan is het over (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb zin in morgen. Yay!


    I dress to kill, but tastefully

    Tegen mij zeggen dat je geen vriendjes afpakt. Niet tussen mensen hun relatie zit. Waarom loop je dan voor mijn neus met hem te flirten? Rot dan maar op meid, dikke vinger -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Fijn. Mijn beste vriendin flirt met mijn vriendje. En als ik er wat van zeg, word ze boos. Tuurlijk joh. Wordt dan maar gelukkig met hem. Ben ik meteen 2 belangrijke mensen kwijt. Dan is het over (:



    26 - 02 - '16

    Waarom moet ik steeds jaloers zijn als hij met andere meiden omgaat >.< Pfff, gek wordende zo


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ugh. Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan jou, maar ik kan er helemaal nooit iets van zeggen. Ik moet altijd mijn kop er maar over houden voor de fucking goede orde en dat ben ik echt zo verschrikkelijk zat. Echt, wacht maar, op een dag vertel ik je haarfijn wat ik allemaal over je denk :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb zin om je helemaal verrot te schelden. ga dan maar lekker prive met mijn vriend praten, oh vind je elkaar leuk? Prima hoor, flikker dan toch lekker op. Hoop dat t nix word tussen jullie, maar oke. Doe maar meteen weer zo tegen mij. Respectloze klote wijf >.<


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Die ene nogal veelzeggende opmerking van jou ben ik niet vergeten. (cat)

    +

    Spierpijn, spierpijn? Waarvan?! Mweh, stom lichaam.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Liefde? Wat is liefde? Hmm, geloof ik niet meer in (: Bedankt maat


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Verdomme, ik ben jou echt spuug en spuugzat. Ik wacht nu al meer dan twee maand op mijn geld, continu vraag ik erna en zeg je dat je wacht op je studiefinanciering, maar ondertussen zit je wel alcohol te drinken met vrienden en uit te gaan. Echt, stom rotjoch, vind je het gek dat ik nooit meer met je praat op school? Vind je het gek dat ik je ontwijk bij de klaslokalen? Ik wil gewoon niets meer met je te maken hebben. Geef me mijn geld en verdwijn uit mijn leven.

    Wow, hij kent me nog maar vijf minuten en we zijn al beste vrienden. Awesome.


    kindness is never a burden.

    Alskdfjsdlkfj ik wil gewoon even heel hard vloeken nu, maar ik houd me wel in. Verdorie zeg.
    Ook zo triest hoe je eerst gelijk verliefd op me bent - terwijl je me nog niet eens kende -, me continu stalkt en van die irritante kutsmileys stuurt, en vervolgens flik je me dit. No offence, maar vind je het echt gek dat je geen vriendin hebt? Nouja, ik vind het sowieso triest dat je echt op zoek bent naar een vriendin. Way to go. -.-

    Ik moet echt pissen van jou. Serieus :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.