• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is it my fault?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ohmygod. So disturbing. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aaargh, heb ik eindelijk het lef om op te bellen, word ik continu doorverwezen en hang ik daar vijf minuten aan de telefoon te wachten, weet ik nog niets.
    Fuuuu. -.-

    Shit man, ik slaap echt veeeel te weinig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    U betta be blind gurl.

    Aah, God, ik ben zo opgelucht nu. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik probeer ook eens wat te bereiken hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je hoeft niet zo kinderachtig tegen die hond te praten hoor. 'T is een hond, for godsake. Doe 's effe normaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    …Damn.
    No, no…a guy like that deserved a two-syllable description…Dayumn.

    Wat is fanfic toch een geweldig fenomeen, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die tas is wel héél erg gaaf, maar €89,95 is mega duur. Maar ja, het is een mooie tas die ik zowel als handtas, clutch en schoudertas kan gebruiken, maar aan de andere kant heb ik al veel tassen, hoewel ik daarvan d meeste moet wegdoen doordat ze oud, kapot, versleten of niet meer mijn smaak zijn. Deze vakantie maar uitzoeken, though, hopelijk kan de kringloop er mensen mee blij maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    OMFGWTF NAAIERS!!!
    Nu heb ik het feestje gemist, doordat jullie op het laatste nippertje toch pas morgen wegwillen!!!!!

    Ik houd echt niet van socializen met vreemden...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb je eindelijk de jongen van je leven ontmoet, word het door andere mensen verziekt >.< Bedankt daarvoor! -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Pff.. tuurlijk, het is grappig als iemand dood ligt te gaan. Lekker respectloos.. Echt waar, wat bezielt sommige mensen..

    En nu ben ik verslaafd aan dat nummer. Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.