• Oke, het gaat dus zoals hier al zo vaak wordt gedaan over die mods. Ik heb nog nooit een ban gekregen ofzuw, wel al een waarschuwing, ook voor iets wat, zeg maar 100 jaar geleden is toen het nog mocht, ja jullie raden het al, reclame maken! Ik bedoel de mods maken precies misbruik van hun 'macht' hier op quizlet, sommige mods zijn echt supper en kun je goe mee omgaan, maar andere zijn echt onhandebaar, ik ga geen users noemen ofzuw, je mag me nu een ban geven of eender wat maar ik wil gewoon effe mijn mening kwijt, en ook, waarom waren er nieuwe mods nodig? na al die nieuwe mods is er steeds meer ruzie! Mensen, geef geen user een onterechte ban of waarschuwing! Ik heb het ook gezegt tegen die mod die me die waarschuwing gaf, dat ik reclame maakte toen het nog wel mocht, dus dat vind ik zo dom en stom en alles tegelijk. KUNNEN DIE MODS HIER GODVERDOMME NIET NORMAAL DOEN EN EEN BAN GEVEN WANNEER HET NODIG IS???

    [/mijn mening]


    edit; en nu mag je zelfs al niet je mening hier zeggen, wat is dit? een gevangenis??

    NickyxTerror is dit gezever hier zo beu, plz zet er maar een slotje op voor ik werklich pissed off word!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OMG begint dit nu ook al een hype te woorden ? die klachten o___O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb nog nooit een ban gekregen ofzuw, wel al een waarschuwing, ook voor iets wat, zeg maar 100 jaar geleden is toen het nog mocht, ja jullie raden het al, reclame maken

    Wat zeur je dan? Wat er met andere users gebeurt heb jij niets mee temaken.
    En ik ben wél very happy met de nieuwe mods. Nu hoef ik het teminste niet meer vrijwel alleen te doen.

    hallo schiet me niet dood, ik zeg enkel en alleen mijn mening, I mean, die mods geven best wel veel mensen een ban of waarschuwing terwijl zij niets verkeerd hebben gedaan!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    kgeef je volkome gelijk liefort

    xx


    Magic never ends.

    Wij hebben ook bepaalde regels waar we ons moeten aanhouden, en waarin staat wanneer we een ban moeten geven of niet, dus vrijwel alle bans of waarschuwingen zullen terecht zijn.
    Als wij iets fout doen kunnen wij ook een ban of waarschuwing krijgen, dus wij zijn ook gewoon zoals jullie gelijk voor de wet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hallo schiet me niet dood, ik zeg enkel en alleen mijn mening, I mean, die mods geven best wel veel mensen een ban of waarschuwing terwijl zij niets verkeerd hebben gedaan!

    Dát is niet waar. Dat jullie weigeren de regels te lezen, zelfs als we die voorschotelen [doelt op users] is het niet onze schuld als we bans/waarschuwingen geven.

    But as i said, hoe kun jij daarover oordelen?

    nice, iedereen klaagt over de mods,

    ik niet (:


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    [/oneens]

    Wat Bomm al zegt. Ik bedoel hier heb je het misschien over 3 mods ofzo. Maar de meeste doen hun werk super!

    [/oneens]

    Wat Bomm al zegt. Ik bedoel hier heb je het misschien over 3 mods ofzo. Maar de meeste doen hun werk super!


    ja oké de meeste wel maar die 3 mods ofzuw zijn er 3 te veel x)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik zeg nu ff niks over de forumbans;maar over de Reclamestraffen;wij sturen ze alleen maar naar jullie als er een melding is over gekomen...
    Dus,het word altijd door een andere user gemeld en dan lossen wij het op.
    Dus het is nie onze schuld dat er waarschuwingen/straffen worden gegeven voor een Superoud reclamebericht,het is de schuld van een andere user die het heeft gemeld...
    da wou ik ff duidelijk maken

    xx


    everybody needs a song.

    (...)

    ja oké de meeste wel maar die 3 mods ofzuw zijn er 3 te veel x)

    Vind jij.
    Het irriteert me mateloos dat users zoals jij, die níets met onenigheden te maken hebben zo'n oordeel over mods hebben waarmee ze zelf goddomme geen ervaring hebben!

    OMG begint dit nu ook al een hype te woorden ? die klachten o___O
    Ja hè?xD En dan vooral over de mods x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hajar Praat:ik heb 2 keer een waarschuwing gekregen
    Maar tog haat is de mods niet
    Dus ik ben het met je oneens
    Maar is je eige mening Meid

    Oew, vet zal ik ook gaan klagen!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    ja oké de meeste wel maar die 3 mods ofzuw zijn er 3 te veel x)

    Vind jij.
    De ene Mod is nou eenmaal strenger als de andere maar als je ze leert kennen zijn ze super aardig!<3
    Stuk voor Stuk!
    Echt! En ach dit topic is eigenlijk best zielig hier irriteren de meeste mods zich. Als jij eens wist hoeveel Bomm als mod voor quizlet betekende toen DarkPassion er ook nog niet was zonder Bomm was Quizlet een complete chaos geworden! En DarkPassion is ook een goede mod net als de andere!
    En over dat reclame maken je krijgt alleen een waarschuwing als een andere usher je doormeld en dan doen de mods er wat aan! ;)