• Ik heb van enkele vriendinnen gehoord dat Tokio Hotel in maart 2009 terug naar België komt!!

    Weet iemand of dit waar is en waar je (als het waar is) tickets kan bestellen?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Hmmm ; ik betwijfel het of 't waar is .

    Volgens sommigen komt het album maar in mei 2009 dus het zou redelijk onlogisch zijn moest eerst de tour komen en dan pas het album :]

    x


    /

    Hmmm ; ik betwijfel het of 't waar is .

    Volgens sommigen komt het album maar in mei 2009 dus het zou redelijk onlogisch zijn moest eerst de tour komen en dan pas het album :]

    x



    Sommige zeggen dat het album al in februari uitkomt:S


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    het album komt in februari uit..
    btw ^^
    ene concert weet ik niet..


    A Noble was Born in Chaos

    Er waren hier al topics over, maar goed.
    Als ik een beetje logisch na ga denken, is het sterk dat TH in maart 2009 niet komt. Het album komt in februari uit, of maart, als ik nadenken kan? Dus ik denk ergens in maart, april, mei. :3
    x


    ok

    (...)


    Sommige zeggen dat het album al in februari uitkomt:S

    idd... ik weet het nu echt niet meer met die datums^^
    naja ik vind eigenlijk wel alles best (tenzij hun album pas in Juli komt ofzo:S) als ze maar geen concert plannen in NL op 15 maart^^:Y)


    I am an idiot, I move.

    (...)


    Sommige zeggen dat het album al in februari uitkomt:S


    Ja ? =D
    Hooopelijk komt 't dan =D
    Ik kijk zoiezo bijna elke dag 'ns op de showbizzpagina van teletekst op VTM ; want daar heb ik ook gevonden dat TH op 3 maart naar België zou komen . =)

    x


    /

    jah het komt in februari het heeft al op verschillende paginas opo het internet gestaan en ook in mijn gloed nieuwe tijdschrift...
    dus geloof ik dat wel..
    dus ik denk dat ze niet heel lang daarop wel weer komen hoor..


    A Noble was Born in Chaos

    mijn pa eeft da ook gezegd

    bronnen van mij vermelden dat alles nog onbekend is kwa nieuw album / touren enzo.
    Alles hangt af van Amerika, hoe het daar loopt, en hoe het gaat met het opnemen van de nieuwe nummers.

    Ik wacht het wel rustig af XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb net alle zalen afgekeken en voorlopig nog geen TH. Maar hou het in de gaten, want er is al bekendgemaakt wnr hun album uitkomt, en ik zou het zielig vinden als ze niet meer naar beglië komen. Dus wss komen ze nog wel, ik denk rond maart-april volgend jaar. <3


    ' Yes, music is the new religion_

    Roddels,
    er is toch zelf gesegt, dat voor de jongens de touren nog niet eens helemaal vast staan geplant, en dat ze zelf hun eigen tour nog niet eens weten.

    En het hangt idd van amerika af, als ze daar nou succes beginnen te krijgen.. Blijven ze daar voorlopig nog zitten! [Haat aan amerika!, Dat zei ik niet] lalalala


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Het zouw wel leuk zijn n_n
    maar connecties van mij zeggen dat ze nu druk bezig zijn aan hun album [da naar het schijnt rond februari uit zouw komen] en dat ze nu ook dood moe zijn maar zich verheuge op de fanparty.En meer heb ik ni te zegge n_n

    Geen idee, ik wacht wel af zeker. :'D


    Tanya is de beste.

    Tokio hotel komt in Maart 2009 ook naar nederland ;)
    en in september als het goed is ook ;)
    xx