• Ik ga maar weer eens een nieuwe serie starten, hopend op een groter succes dan men vorige (Tom's Sexdagboek, en Wie krijgt de kinderen?) Maar voor ik mijn serie start heb ik rollen nodig. Maar eerst, vuur ik de titel, en het verhaal even op jullie af.

    I'm your superhero

    Gaat over 4 meisjes die de taak krijgen om tokio hotel in de gaten te houden, want met al die concurentie word het voor de jongens wat moeilijker te overleven. Jullie moeten het opnemen tegen de 3 slechte heksen die niks liever hebben dan tokio hotel klein te krijgen. Maar verder lezen jullie ales in deel 1, als jullie tenminste een rol willen.


    Verrassing 1 BEZET: NimmaGirl
    Verrassing 2 BEZET: KiMxGeOrG
    Verrassing 3 BEZET: PersianQUEEN
    Verrassing 4 BEZET: DeadPrincess
    Verrassing 5 BEZET: xACHTERDEUR
    Verrassing 6 BEZET: TOMSDICK
    Verrassing 7 BEZET : Flo
    Verrassing 8 BEZET: xPLOPMELK
    Verrassing 9 BEZET: Monkeyball
    EXTRA: BEZET: StereoWorld

    Ik hoef enkel een tekstje, waarin je leeftijd staat, je naam, hobby's, je karakter, hetgeen je haat en liefhebt enz, Ik wil ook dat jullie een mooi tekstje schrijven, dus niet gewoon simpel 3 lijntjes


    HIER IS DE BEKENDMAKING VAN DE ROLLEN

    1 Heks 1
    2 Vriendin Georg + superheld
    3 Heks 3
    4 Opdrachtgever
    5 vriendin Bill + superheld
    6 Heks 2
    7 Zus Tom en Bill(die bestaat in dit verhaal)
    8 Vriendin Gustav + superheld
    9 (vriendin Tom+ superheld)

    Extra= Vriendin Andreas

    Ik wil x]
    Info komt^^

    Rol; 1,2,3,4,5,6,8,9 x]

    Tekstje;

    Haii kutkienders<3
    Mijnnaam is Annelies en ik leef al zo'n 17 jaar lang op deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&streetdance aer ik ga ook erg veelweg met m'n vrienden zoals naar de bioscoop gaan en naar feestjes enseu je kentdat wel! Ok, ik ben een beetje heel erg verslaafd aan chocolade&shoppen. Music is like my drug! My undeadly drug! Whatever. Verder hou ik nog van me vrienden&familie. Ik haat dn weer spinnen&insecten maar ook nerds&egotrippers. Paris Hilton kinders daar kan i ook net tegen dus! Kom aub niet naar mij als je zo'n groot ego van jezelf hebtwant dan krijg je een trap onder je kont^^ Get it? Aber ik moet eens gaan. Ik ga shoppen!

    ByeKutkienders<3

    ik wil

    info komt direct ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wil ook verrassing 6

    Hoi People, Charissa is in Tha House. Partying all Night, Where Gonna Have A Good Time. Oeeps Sorry liet me weer even gaan zoals gewoonlijk. Ik ben zoals je al gemerkt heb en Losbol in alles maar dna ook écht alles. Ik heb een grote mond die nooit stil staat volgens men vader dan toch. Ik heb soms wat egotrekjes, maar dat heeft iedereen wel denk ik dan toch. Ik haat Huppels, beacause there fake and I hate Nerds omdat ze slimmer zijn dan mij. I love My friends like doh en REDBULL forever.Ik ben een zestien jaar oude Girl hier op deze peacevollewereld die aan drummen doet en Streetdance That's the way it goes. Dat Zwarte haar is natuurlijk. Proud Off It^^. Nog één ding keep On Smiling.<3


    *He's the one.

    Rol: Als het maar geen huppel is 7?
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.


    Music is the new sex

    Thank you<3


    Music is the new sex

    Ik wil x]
    Info komt^^

    Rol; Die met Bill krijgt x] Omat ik jouw op MSN heb en wij nog verder moeten doen aan onze Quiz oO

    Tekstje; Komt

    Okéj je mag meedoen, zeg welk nummertje je wilt =D

    Thank you<3
    Ik vind je tekstje echt gemaakt voor rol 7 ^^

    Verassing 2(of die met georg krijgt ;) )

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Rol4 tekstje komt [en anders graag de verrassing die bij mu tekstje past ^^]


    What you see, is what you get.

    Tekstje :

    Yooo chickaasss,of boys natuurlijk!!
    Mijn naam is Shanice-Loraine.
    Het is een dubbel naam dat komt doordat mijn moeder Shanice mooi vond en mijn vader Loraine.
    Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld beland.
    Ik woon nog bij mijn ouders en mijn zusje.
    Ik moet nog na school,ma ik spijbel zo af en toe.
    Ik ben al een paar keer geschorst en van school verwisselt.Maja ik moet nog 2 jaar en dn ben ik eindelijk verlost van die verplichtingen!!Ik ben best eigenwijs,maar ook best lief en spontaan.Wel ben ik vaak hyper en melig.Als je mij serieus wil hebben moet je wel echt een boeient onderwerp hebben!!Ik heb een haat aan : Huppels,verwaande mensen,Mensen die niet van een lolletje houden en natuurlijk SCHOOL!!!verder hou ik van : Dansen,Zingen,Melig zijn,Hyper doen,vrienden,kauwgom,de leraren aan het huilen maken,en spannende dingen doen!!!Ik pis bijna nooit in mijn boks,behalve als je mijn vinger in het water doet terwel ik slaap maar dat is maar 1 keer gebeurt,maar toen was ik nog klein hoor!!wel 4 maanden geleden!!!
    Nou dat was het wel een beetje.Ik wil altijd vrienden met je worden maar niet als je mij beledigt of mijn vrieden want dn verbouw ik jou gezicht!!!naja doeii xoxo

    moet je ook plaatje??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dankje.<3


    *He's the one.

    (...)Ik vind je tekstje echt gemaakt voor rol 7 ^^

    Ik ben niet een Bitch ofzo hex'D


    Music is the new sex

    Verassing 3 =D [Als dat mag :P]

    Hello Sweetypops. Myn naam is Rose en ik ben al 16 jaar jong. Ik hou van shoppen, basketballen & voetballen. Verder hou ik heel erg veel van myn friends dus kom je aan hun, dan wurg ik je! Ik haat player'z & Bitcha'z. Nu komt het belangerykste, natuurlyk iets over my he: Ik ben een, volgens myn vriendinnen, een erg betrouwbare kid & natuurlyk een hypere en aardige. Nou weet je wat voor soort persoon ik ben. But don't understand wrong, Ik kan een bitch zyn. Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en voor de rest heb ik niks te zeggen. Bye bye Sweety's!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als ik een rol mag,mag ik dn de rol die het best bij mij past??en anders die met Tom of met wie dn ook te maken heeft :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Verassing 3

    Hii,

    Ik ben Melody,maar noem me maar Mell ofzo.Ik heb oo keen 2e naam Sarah,of Sas,maar kies ook maar wat je zegt.Persoonlijk vind ik Melody en Mell het mooist,maar jij kiest.Maar genoeg over mijn naam.Ik ben 15 jaar,net 15 jaar.Ik ben best vriendelijk en behulpzaam enzo,maar soms ook echt bitchy!Ik ben ook altijd gemotiveerd voor een nieuwe dag,want ik maak graag dingen mee.School,of een groot avontuur,dat wisselt.Mijn hobby is dan ook kampen maken en in bossen zwerven.Maar ook,dansen,tonneelles en lezen.Ik vind Hello Kitty leuk,en Chocolade lekker.Ik hou ook van zingen en acteren,daarom zit ik ook op toneelles.Ik hou absoluut niet van wannabe's,fakers en dat soort dingen.Verder ben ik niet interessant.Vind je van wel?Doe dan deze quiz!
    x3


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D