Jafar schreef:
Oké, op de berichten die ik verstuurd heb, krijg ik weinig reactie en mensen schrijven zich uit. Ikzelf zou heel graag willen dat deze RPG wat beter liep en niet doodgaat. Nu dus mijn vraag: wie willen er door met deze RPG? Want ik ben bang dat als ik nu geen acties ga ondernemen het sterft. Misschien kan ik de verhaallijn wat aanpassen dat het wat makkelijker loopt en daarna een nieuw rollentopic starten met alleen de soorten wezens van mensen die door willen gaan en ook daadwerkelijk reageren (ik ben dan waarschijnlijk van plan zeemeerminnen en vampiers te schrappen, gezien die allemaal niet reageren of zich uitschrijven). Misschien is het ook een idee om menselijke jagers te introduceren die zich hebben gevestigd in de bossen van het eiland en een beschermende onzichtbaarheidskoepel om de school heen gooien? Wat vinden jullie? Hebben jullie nog ideeën?
Ik wil sowieso nog wel door, maar het lukt me nu niet om dagelijks te posten. En dat spijt me maar ik kan daar niets aan doen. Maar goed, ik wil dus sowieso nog wel verder en vind het prima als je nog een rollentopic opent.
Het idee van de jagers is op zich leuk, maar de mensen die hen spelen, wat kunnen die dan doen behalve toekijken hoe het eraan toegaat? Haha. Ik denk dat je dat nog iets uitgebreider moet maken (als je dat niet al hebt gedaan natuurlijk) want anders kan het zijn dat mensen die jagers spelen ook uiteindelijk stoppen met posten.
Als ik nog een idee heb zal ik dat zeggen!