• Plaats even een post bij welk ras je hoort en waar jij woont, dan kom je in het schema!


    Took schreef:
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)



    [face=times]''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15


    .

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 23:42 ]


    Gold Gold

    Mhe... als ik eerlijk moet zijn vind ik dat indelen niks, dan maak je toch weer onderscheid.
    Ik vind dit topic zoals het nu is veel gezelliger
    Als er geen discussies ontstaan die nergens over gaan

    But,- dit is mijn mening maar :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    GilGalad schreef:
    Lanthir, ik ben gewoon serieus vergeten een abo te nemen op je talenstory, shame on me!


    Ahaha :') Das niet zo slim :P
    Nouja, als je het nu maar hebt, toch?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Alduya nelcëa nénimë (donderdag 13 februari :Y))


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik heb een pakje crackers, mjummie. Was bijna betrapt, maar net op het nippertje mezelf kunnen redden. Thanks god voor mijn gave van makkelijk liegen
    ik ga zo ook stelen, liever goud maar eten is ook goed.


    Gold Gold

    Elmorria schreef:
    Mhe... als ik eerlijk moet zijn vind ik dat indelen niks, dan maak je toch weer onderscheid.
    Ik vind dit topic zoals het nu is veel gezelliger
    Als er geen discussies ontstaan die nergens over gaan

    But,- dit is mijn mening maar :Y)


    Als je terug hebt gelezen, weet je dat dat ook mijn mening is (:
    Alleen geef ik de jonkies (ahum *fluit onschuldig deuntje*) onder ons een kans om hun creativiteit op te laten bloeien.... :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)


    Hieronder staat een beetje van mijn leven. Het was moeilijk, maar toch ook bevrijdend om dit te typen (: (als je je afvraagt waarom ik dit hier heb getypt... Ik heb geen idee. Een opwelling denk ik, haha)

    Het heeft ook deels mee te maken dat ik op school voor iemand anders aangezien word dan ik ben. Onbewust speelt dat altijd nog een part bij mij. Net als het feit dat ik gepest ben om wie ik ben en ook uitgelachen. En ook dat ik vroeger vriendloos was en daardoor nu heel erg bang ben om vrienden kwijt te raken of dat mensen me niet mogen enzo. Daar ben ik heel onzeker over. Ook nu, hier. Dat jullie me niet meer gaan mogen of me raar vinden, een bemoeial of iets anders.
    Ik ben heel gevoelig voor andermans mening over mij.




    Ja snap ik vind heel knap van je dat je dat hier durf neer te zetten ;-)
    bij mij hoef je er elk geval niet bang voor te zijn ik neem iedereen zoals hij of zij en en accepteer altijd zoals je ben of je nou dik,dun bruin,wit ,Homi of bi ben maak mij niet uit ^^
    dus leef je lekker uit hier is nergens bang voor te zijn jou mening geld gewoon ;-)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:53 ]


    You can't touch music but music touch you

    Elmorria schreef:
    Mhe... als ik eerlijk moet zijn vind ik dat indelen niks, dan maak je toch weer onderscheid.
    Ik vind dit topic zoals het nu is veel gezelliger
    Als er geen discussies ontstaan die nergens over gaan

    But,- dit is mijn mening maar :Y)


    We kunnen het toch proberen en nogmaals ik ben ook gewoon beniewnd en ik ga echt geen mensen erop beoordelen. Ik was warschijnlik gewoon niet in een goede stemming vanmidag. heb ik wel vaker.


    Gold Gold

    GilGalad schreef:
    Alduya nelcëa nénimë (donderdag 13 februari :Y))


    Het is nog Isilya, Yunquë Nenimë :P

    Die van de dwergen is echt verwarrend o.O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Als je terug hebt gelezen, weet je dat dat ook mijn mening is (:
    Alleen geef ik de jonkies (ahum *fluit onschuldig deuntje*) onder ons een kans om hun creativiteit op te laten bloeien.... :P


    HEE, ik ben ouder dan ij ja? (nee dit is geen ruzie-begin hoor) Ik ben gewoon ouder en wijzer


    Gold Gold

    humhum...


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Het is nog Isilya, Yunquë Nenimë :P

    Die van de dwergen is echt verwarrend o.O

    wat is dat dan?


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Het is nog Isilya, Yunquë Nenimë :P

    Die van de dwergen is echt verwarrend o.O


    Weet ik ,maar ik had het over morgen :P


    Stenenlikker

    En horen júllie jonkies niet allang in bed te liggen? :P Het is al bijna 11 uur hoor.


    Stenenlikker

    Voor de lezers van mijn talenstory:
    Ik ben een half uur bezig geweest met het begin van het begrijpen van De zachte mutatie. De site waarvan ik het had gehaald, was een slecht engelse site met een hele verwarrende uitleg, dus ik moest alles eerst begrijpen en heb het toen zo duidelijk mogelijk opgeschreven. (Ik weet wel dat het een echte grammatica regel is :P Dus daar hoef je niet bang voor te zijn)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Weet ik ,maar ik had het over morgen :P

    das wel een goede opmerking


    Gold Gold