• Plaats even een post bij welk ras je hoort en waar jij woont, dan kom je in het schema!


    Took schreef:
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)



    [face=times]''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15


    .

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 23:42 ]


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    wat vinden jullie van mijn idee?


    ik vind het wel leuk ^^
    heb je duidelijk overzicht wie wat is en waar hoort ook al zijn we samen 1 gezellige groep ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    wat vinden jullie van mijn idee?


    Ik heb daar zo'n gevoel bij van dat we gesplitst worden en dat er niet naar gekeken wordt wie je bent, maar welk ras je het leukste vind.
    Verder ga ik niet proberen om te kiezen tussen de rassen, aangezien ik elk ras geweldig vind.
    Ik vind alles rondom Middle Earth geweldig, of het nou Dwergen, Elven, Enten, Hobbit's of iets anders, zijn.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:22 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ik vind het wel leuk ^^
    heb je duidelijk overzicht wie wat is en waar hoort ook al zijn we samen 1 gezellige groep ^^ ;-)

    dankje! maar als iedereen nu (die online is) even zegt waar hij/zij bij wil horen kan ik dat alvast voorbereiden (is alweer bijna vol)


    Gold Gold

    Dat wordt een grote gemeenschap elfen...


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik heb daar zo'n gevoel bij van dat we gesplitst worden en dat er niet naar gekeken wordt wie je bent, maar welk ras je het leukste vind.
    Verder ga ik niet proberen om te kiezen tussen de rassen, aangezien ik elk ras geweldig vind.
    Ik vind alles rondom Middle Earth geweldig, of het nou Dwergen, Elven, Enten, Hobbit's of iets anders, zijn.

    dan maken we ook een groep: maakt niet uit


    Gold Gold

    Ik vind mezelf een half-elf, omdat de mensen ook awesome zijn :Y)


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Ik vind mezelf een half-elf, omdat de mensen ook awesome zijn :Y)


    dan maken we daar ook een groep voor.


    Gold Gold

    Een Hobbit hier (word ook altijd al zo genoemd xD)


    You can't touch music but music touch you

    Dus even: wie hoort waarbij? even duidelijk zeggen, is ook wel leuk as we het met woonplaats doen... bij mij dus Erebor


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    dan maken we ook een groep: maakt niet uit


    Laat ik gewoon mijn standpunt duidelijk maken; ik zou gaan voor nee.
    Ongeacht wie je bent enzo. Ik wil niet gemeen zijn, maar ik vind gewoon dat ik duidelijk moet maken dat ik het niet echt een geweldig idee vind.
    Ik denk dat je meer hebt aan mijn eerlijke mening, dan dat ik doe alsof ik het geweldig vind.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Laat ik gewoon mijn standpunt duidelijk maken; ik zou gaan voor nee.
    Ongeacht wie je bent enzo. Ik wil niet gemeen zijn, maar ik vind gewoon dat ik duidelijk moet maken dat ik het niet echt een geweldig idee vind.
    Ik denk dat je meer hebt aan mijn eerlijke mening, dan dat ik doe alsof ik het geweldig vind.


    iedereen is altijd vrij om een mening te geven ;-) ^^


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Laat ik gewoon mijn standpunt duidelijk maken; ik zou gaan voor nee.
    Ongeacht wie je bent enzo. Ik wil niet gemeen zijn, maar ik vind gewoon dat ik duidelijk moet maken dat ik het niet echt een geweldig idee vind.
    Ik denk dat je meer hebt aan mijn eerlijke mening, dan dat ik doe alsof ik het geweldig vind.

    jij bent zeker bang voor ruzies? die komen er niet meer hier hoor!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    jij bent zeker bang voor ruzies? die komen er niet meer hier hoor!


    Ik ben niet percé bang voor ruzies, meer dat er meer wordt gekeken naar wát je bent en niet wíe.
    Laat ik het er gewoon op hebben dat ik tegen ben (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Even kijken
    Dwergen:
    Elfen:
    Halfelfen:
    Hobbits:
    Enten:
    Tovenaars:
    Goblins:
    Orks:
    Uruk-hais:
    Adelaars:
    Mensen:
    is er nog meer?


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben niet percé bang voor ruzies, meer dat er meer wordt gekeken naar wát je bent en niet wíe.
    Laat ik het er gewoon op hebben dat ik tegen ben (:


    ik snap jou denk ik jij heb het meer op dat niemand dan zich zelf blijft hier en zich als een ander voor gaat doen heb ik het zo goed begrepen? ^^


    You can't touch music but music touch you