• Plaats even een post bij welk ras je hoort en waar jij woont, dan kom je in het schema!


    Took schreef:
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)



    [face=times]''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15


    .

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 23:42 ]


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    IK WIL HOEDJE UIT KIEZEN!


    nee ik! DE KROON VAN THRANDUIL


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    Niet weer

    wat Feanor zegt


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    (...)

    Die foto is mijn Iphone beginpagina :9~

    dan wordt je nu elke keer dat je erop kijkt aan mijn woorden herrinerd


    Gold Gold


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    nee ik! DE KROON VAN THRANDUIL


    Ik zei het lekker eer-duurr :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    dan wordt je nu elke keer dat je erop kijkt aan mijn woorden herrinerd

    elven schieten sneller(ikke toch)
    geen ruzie!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Zucht, weer ruzie hier? xD

    Ik hou van elfen, mensen en dwergen :Y) Hobbits vind ik eerlijk gezegd niet zo...


    Stenenlikker

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    dan wordt je nu elke keer dat je erop kijkt aan mijn woorden herrinerd


    Niet echt. Ik weet niet eens wat je zei. De foto was interessanter


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Ik ga voor gek.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga slapen, welterusten iedereen! Probeer het topic niet al te snel vol te spammen. Als er mensen nog maar met zijn tweeën aan het praten zijn, dat kan ook in het gastenboek. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    GilGalad schreef:
    Zucht, weer ruzie hier? xD

    Ik hou van elfen, mensen en dwergen :Y) Hobbits vind ik eerlijk gezegd niet zo...


    heey wij zijn het gezelligste volk onder jullie


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    Zucht, weer ruzie hier? xD

    Ik hou van elfen, mensen en dwergen :Y) Hobbits vind ik eerlijk gezegd niet zo...

    Jup, het was een loletje in het vorige topic, te mindsten dat dacht ik, maar het word nu wel heel erg.
    Lanthir zei dat ze ging stoppen als het door ging, en dat moeten we niet hebben, we zjn net een grote familie zo :D, en ik zou het niet leuk vinden als iemand het plezier niet meer in een topic heeft, door iets


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Took schreef:
    Ik ga slapen, welterusten iedereen! Probeer het topic niet al te snel vol te spammen. Als er mensen nog maar met zijn tweeën aan het praten zijn, dat kan ook in het gastenboek. :Y)

    Weltrusten :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    we zijn weer bezig met de boel vol te zetten!


    peace


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    we zijn weer bezig met de boel vol te zetten!


    peace



    klopt, zal ik weer een nieuwe aanmaken als deze vol is want dat ziet er wel naar uit namelijk.


    Gold Gold