• Plaats even een post bij welk ras je hoort en waar jij woont, dan kom je in het schema!


    Took schreef:
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)



    [face=times]''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15


    .

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 23:42 ]


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben niet percé bang voor ruzies, meer dat er meer wordt gekeken naar wát je bent en niet wíe.
    Laat ik het er gewoon op hebben dat ik tegen ben (:

    is jouw mening maar ik kijk heus ook wel naar hoe jij zelf bent want ik vind jou aardig en jij bent toch een elf (om maar een voorbeeld te noemen)


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ik snap jou denk ik jij heb het meer op dat niemand dan zich zelf blijft hier en zich als een ander voor gaat doen heb ik het zo goed begrepen? ^^


    Beetje


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    haha die Bilbo :P


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    is jouw mening maar ik kijk heus ook wel naar hoe jij zelf bent want ik vind jou aardig en jij bent toch een elf (om maar een voorbeeld te noemen)


    Ik geef het gewoon een kans. Als het uit de hand loopt, schrappen we het wel weer (:

    Deel mij maar in bij half-dwerg, half-elf.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik geef het gewoon een kans. Als het uit de hand loopt, schrappen we het wel weer (:

    Deel mij maar in bij half-dwerg, half-elf.


    dankje! ik ga even een overzicht maken voor het volgende topic


    Gold Gold

    Lanthir schreef:
    (...)

    Beetje


    hmm krijg hem door jou mening en snap het wel dan ^^ ;-)

    ik ben ieder geval niet zo moeilijk bij mij is heel makkelijk meeste stemmen geldig is wat iedereen wil en hoe we het met elkaar eens zijn ;-)
    ik vond het wel grappig idee maar jou mening begrijp ik ook terecht!...

    ik bij de hobbits ;-)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:35 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik geef het gewoon een kans. Als het uit de hand loopt, schrappen we het wel weer (:


    ja idd kan altijd proberen en als het niet werkt schrappen we het gewoon weer ^^

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hmm krijg hem door jou mening en snap het wel dan ^^ ;-)

    ik ben ieder geval niet zo moeilijk bij mij is heel makkelijk meeste stemmen geldig is wat iedereen wil en hoe we het met elkaar eens zijn ;-)
    ik vond het wel grappig idee maar jou mening begrijp ik ook terecht!...

    ik bij de hobbits ;-)


    ik deel je in



    Ik zet steeds iedeeen erbij die wat noemt, dus als je niks noemt kom er ook niet bij, een woonplaats of favo plaats is ook welleuk


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    hmm krijg hem door jou mening en snap het wel dan ^^ ;-)

    ik ben ieder geval niet zo moeilijk bij mij is heel makkelijk meeste stemmen geldig is wat iedereen wil en hoe we het met elkaar eens zijn ;-)
    ik vond het wel grappig idee maar jou mening begrijp ik ook terecht!...



    Hieronder staat een beetje van mijn leven. Het was moeilijk, maar toch ook bevrijdend om dit te typen (: (als je je afvraagt waarom ik dit hier heb getypt... Ik heb geen idee. Een opwelling denk ik, haha)

    Het heeft ook deels mee te maken dat ik op school voor iemand anders aangezien word dan ik ben. Onbewust speelt dat altijd nog een part bij mij. Net als het feit dat ik gepest ben om wie ik ben en ook uitgelachen. En ook dat ik vroeger vriendloos was en daardoor nu heel erg bang ben om vrienden kwijt te raken of dat mensen me niet mogen enzo. Daar ben ik heel onzeker over. Ook nu, hier. Dat jullie me niet meer gaan mogen of me raar vinden, een bemoeial of iets anders.
    Ik ben heel gevoelig voor andermans mening over mij.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:41 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    ik deel je in



    Ik zet steeds iedeën erbij die wat noemt, dus als je niks noemt kom er ook niet bij, een woonplaats of favo plaats is ook welleuk


    Woonplaats spreekt voor zich Shire natuurlijk ;-) :P


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)


    Hieronder staat een beetje van mijn leven. Het was moeilijk, maar toch ook bevrijdend om dit te typen (: (als je je afvraagt waarom ik dit hier heb getypt... Ik heb geen idee. Een opwelling denk ik, haha)

    Het heeft ook deels mee te maken dat ik op school voor iemand anders aangezien word dan ik ben. Onbewust speelt dat altijd nog een part bij mij. Net als het feit dat ik gepest ben om wie ik ben en ook uitgelachen. En ook dat ik vroeger vriendloos was en daardoor nu heel erg bang ben om vrienden kwijt te raken of dat mensen me niet mogen enzo. Daar ben ik heel onzeker over. Ook nu, hier. Dat jullie me niet meer gaan mogen of me raar vinden, een bemoeial of iets anders.
    Ik ben heel gevoelig voor andermans mening over mij.

    das ni leuk nee. Maar je hebt mij in ieder geval als vriend


    Gold Gold

    Ik ben een half-elf, half-dwerg, die woont in Riverewood(Riv-Ere-Wood)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir, ik ben gewoon serieus vergeten een abo te nemen op je talenstory, shame on me!


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    Ik ben een half-elf, half-dwerg, die woont in Riverewood(Riv-Ere-Wood)

    rivendell, Erebor en Mirkwood? zet het erbij


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    das ni leuk nee. Maar je hebt mij in ieder geval als vriend


    Ik heb een pakje crackers, mjummie. Was bijna betrapt, maar net op het nippertje mezelf kunnen redden. Thanks god voor mijn gave van makkelijk liegen


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]