• Plaats even een post bij welk ras je hoort en waar jij woont, dan kom je in het schema!


    Took schreef:
    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    Overzicht rassen:
    Dwergen: DwarfThorin (Erebor)
    Elf/Dwergen: Lanthir (Riverewood)
    Elfen: OmgAidan (Mirkwood, zonder spinnen)
    Elf/mensen: GilGalad
    Hobbits: Kawgomjunky(Shire)



    [face=times]''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15


    .

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 23:42 ]


    Gold Gold

    Took schreef:
    Ik ga slapen, welterusten iedereen! Probeer het topic niet al te snel vol te spammen. Als er mensen nog maar met zijn tweeën aan het praten zijn, dat kan ook in het gastenboek. :Y)


    Losto vae!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    niemand is namelijk verplicht om alles wat anderen spammen (ik noem het liever anders) te lezen.


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    klopt, zal ik weer een nieuwe aanmaken als deze vol is want dat ziet er wel naar uit namelijk.


    Ik wil het de volgende keer doen :P
    Als Took offline is dan ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik wil het de volgende keer doen :P
    Als Took offline is dan ;D


    feel free ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    feel free ;-)


    Yeah!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik wil het de volgende keer doen :P
    Als Took offline is dan ;D

    nee ikke, ik heb namelijk een leuk idee voor onze volgende topics


    Gold Gold

    Mensen ik ga naar bed, alsjeblieft, gebruik het Topic waar hij voor is opgericht toen we begonnen bij deel 1, ik smeek het jullie.
    weltrusten Namarie en tot morgen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    iedereen in dit topic delen we in: dwergen, elfen, hobbits, enz.
    dat is misschien wel leuk en handig (dan weet je bij wie je steun moet zoeken bv.)


    Gold Gold

    en niet om ruzies te maken hoor!


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    Mensen ik ga naar bed, alsjeblieft, gebruik het Topic waar hij voor is opgericht toen we begonnen bij deel 1, ik smeek het jullie.
    weltrusten Namarie en tot morgen


    Trusten! Namarië!


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Trusten! Namarië!


    Iedereen is weer lekker Quenyaans aan het praten :') Ik hou het op dit moment maar bij Sindarijns


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lomil ghelekh Namarië!


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    Mensen ik ga naar bed, alsjeblieft, gebruik het Topic waar hij voor is opgericht toen we begonnen bij deel 1, ik smeek het jullie.
    weltrusten Namarie en tot morgen

    Losto vae!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    Mensen ik ga naar bed, alsjeblieft, gebruik het Topic waar hij voor is opgericht toen we begonnen bij deel 1, ik smeek het jullie.
    weltrusten Namarie en tot morgen


    Trusten! ^^


    You can't touch music but music touch you

    wat vinden jullie van mijn idee?


    Gold Gold