• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kijk nu ook ;3


    26 - 02 - '16

    Daryl is zo'n savage, hahaha. Ik vraag me af hoe hij er ooit in gaat passen en wat voor baan hij krijgt.


    Your make-up is terrible

    Misschien is die community wel te vertrouwen maar komen er straks duizenden Walkers die het overlopen. Net zoals bij Hershel's farm.


    Ohja en ik las laatst dat Andrew Lincoln (Rick Grimes) had verteld dat dit echt een epic seizoensfinale gaat worden. :3

    Michonne schreef:
    Daryl is zo'n savage, hahaha. Ik vraag me af hoe hij er ooit in gaat passen en wat voor baan hij krijgt.


    Slager. :')

    Michonne schreef:
    Daryl is zo'n savage, hahaha. Ik vraag me af hoe hij er ooit in gaat passen en wat voor baan hij krijgt.



    Ik moest wel lachen, hij is net een hond die de hele situatie niet vertrouwd.

    GO DARYL!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Damn, Carol speelt het slim. Die infiltreert er zonder moeite in, haha. 'Useless' my ass. Daryl gaat nog veel problemen krijgen en ik weet zeker dat Enid zijn wapen heeft gepakt.


    Your make-up is terrible

    Ik vrees dat Daryl binnenkort er vandoor zal gaan, omdat hij zichzelf er totaal niet op zijn gemak voelt. Het is ook totaal geen plek voor hem. Ik vond daarom ook wel grappig dat hij daar die opossum aan het ontleden was, en ik een shot verder lag het bloed nog op de veranda. ;D En Carol is de slimste van de groep - al zou ik dat liever niet toegeven. Ik denk inderdaad wel dat Alexandria te vertrouwen is, maar dat er gewoon iets grandioos mis zal gaan. Oh en die man van dat meisje dat Rick had geknikt is ook iets te duister naar mijn zin - de camera bleef te lang op hem hangen.


    En ik ben ook een Walker. c:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 23:09 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Michonne schreef:
    Damn, Carol speelt het slim. Die infiltreert er zonder moeite in, haha. 'Useless' my ass. Daryl gaat nog veel problemen krijgen en ik weet zeker dat Enid zijn wapen heeft gepakt.


    Haha — Carol is awesome. Alleen al de wijze hoe "onhandig" ze haar wapens probeerde in te leveren: die had het vanaf het állereerste moment al door.


    Carol is one sneaky mofo, haha. (:


    Ik vond het een erg leuke aflevering, heel erg interessant om de personages weer in een pre-Apocalypse setting neer te zetten na alles wat ze hebben meegemaakt. Ik begin Carl ook steeds toffer te vinden, elke episode weer.

    En Daryl.. ugh, die krijgt het inderdaad nog lastig. Hij leek in mijn beleving ook behoorlijk op zijn teentjes getrapt toen Michonne tot Rick's sidekick werd benoemd als ordehandhaver, haha.


    ars moriendi

    Heb net S05E08 gezien.

    WAAROM GAAT BETH DOOD, I'M NOT OKAY. Iedereen die ik geweldig vind gaat dood ;___;



    + ik ben ook een walker.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 15:51 ]

    Oh, hey, had de walker list nog niet opgemerkt. Walker, sooowieso. :Y)


    ars moriendi

    Deze aflevering was wel erg leuk. Ik moest echt lachen om Carol. ;x Ze is echt geweldig. Daryl is trouwens wel snel omgeslagen. Ik ben blij dat ze hem waarderen, maar toch zoek ik er weer iets achter, net zoals achter alles daar, haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Deze aflevering was wel erg leuk. Ik moest echt lachen om Carol. ;x Ze is echt geweldig. Daryl is trouwens wel snel omgeslagen. Ik ben blij dat ze hem waarderen, maar toch zoek ik er weer iets achter, net zoals achter alles daar, haha.


    Ik heb ook echt gelachen om Carol. Je kan veel van haar verwachten maar een kind bedreigen? Lol. En Daryl.. Hm.. ben wel blij voor hem though. Ben trouwens echt super benieuwd naar de aflevering van volgende week. Volgens mij wordt dat echt een geweldige aflevering aan de voorstukjes te zien. :')

    WTF IS ER MET DAT RANDOM KAPPERSMENS EN WAAROM VINDT RICK HAAR ZO LEUK. Oke sorry hoor, maar ik ship hem zo hard met Michonne, kom op.. Dat was net zo mooi aan het opbouwen sinds vorig seizoen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    WTF IS ER MET DAT RANDOM KAPPERSMENS EN WAAROM VINDT RICK HAAR ZO LEUK. Oke sorry hoor, maar ik ship hem zo hard met Michonne, kom op.. Dat was net zo mooi aan het opbouwen sinds vorig seizoen.


    Meh, dat dacht ik dus ook al. :c


    Your make-up is terrible