Word vast ook wel weer een stukje zielig ;c Beth is nog maar net dood, ik wil weten hoe het nu verder gaat met Maggie en Daryl.. Hun reactie toen ze zagen dat Beth dood was.. mijngod.
Oh man. Oh man, één aflevering in de tweede helft, en ik zat alweer te janken. Wat een steengoede was dit zeg. Veel experimenteler dan de voorgaande afleveringen, but I loved it.
Apocalyptic schreef:
Oh man. Oh man, één aflevering in de tweede helft, en ik zat alweer te janken. Wat een steengoede was dit zeg. Veel experimenteler dan de voorgaande afleveringen, but I loved it.
EN THE GOV WAS EVEN TERUG.
Die terugkerende personages was het enige dat me een beetje blij maakte, haha. Van de rest werd ik niet blij. Maar WTF, die vrachtwagen met torso's en de letter W op hun voorhoofd? o.o
Apocalyptic schreef:
EN THE GOV WAS EVEN TERUG.
Wait what?!
Ik moet echt stoppen met spoilers kijken en verder kijken
I am still not over Beth
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."
Die terugkerende personages was het enige dat me een beetje blij maakte, haha. Van de rest werd ik niet blij. Maar WTF, die vrachtwagen met torso's en de letter W op hun voorhoofd? o.o
Jaaa, dat was echt niet oké. Benieuwd wat daar achterzit. En damn, Noah zit met een schuldgevoel nu..