Ik had op aanraden van een vriendin de dvd-box van het eerste seizoen gekocht om een avondje op de bank mee door te brengen, maar ik had er nooit tijd voor. Toen stopte mijn broer met zijn studie en had hij niks te doen, ging hij die box kijken. Was binnen een aflevering verslaafd. En. Ik. Heb. Het. Nog. Steeds. Niet. Gezien.
Huh, was hier serieus nog geen topic van?
Anyway, ik moet eerst nog wat afleveringen zien voordat ik hier weer mag kijken, zo behoed ik mezelf voor spoilers. Dus ik ben hier weer weg. (:
Hoe vinden jullie dat de fans genoemd moeten worden? Er is namelijk helemaal geen vaste naam voor.
Sommige zeggen Geeks, Walkers (Walkies), Watchers, The Watching Dead of gewoon The Walking Dead. Wat vinden jullie?
Assassin schreef:
Hoe vinden jullie dat de fans genoemd moeten worden? Er is namelijk helemaal geen vaste naam voor.
Sommige zeggen Geeks, Walkers (Walkies), Watchers, The Watching Dead of gewoon The Walking Dead. Wat vinden jullie?
Ik ben niet zo van de namen voor fans eigenlijk haha. Ik zeg altijd gewoon "ik ben fan van..." ipv de naam die ervoor bedacht is. Maar op zich vind ik Walkers/Walkies wel leuk :'D
"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."