• Hi,

    ik ben nieuw op Q en ik zoek rollen voor een divergent story.
    Graag invullen:

    Naam
    Leeftijd(altijd rond 16)
    Oud factie
    Factie
    Angsten
    Persoonlijkheid
    Kleding
    Als dit karakter onverschrokkene is tatoo
    Uiterlijk



    Ik zoek mensen uit verschillende facties maar de meest die overgestapt zijn naar onverschrokkenheid of daar al bij hoorden.

    Bye xx

    Info over het verhaal voor wie niet bekend is met DIvergent:

    Factie: De plek waar je bij hoord ; Vriendschap, Oprechtheid, Eruditie, Zelfverloochening, Onverschrokkenheid.
    Iedere tiener moet op zijn of haar 16 een keuze maken om of over te stappen ofbij zijn of haar familie te blijven. De inwijding duurt 30 dagen en in die 30 dagen vallen er vaak mensen af.
    Vriendschap: De aardige mensen die alles doen om vrede te bewaren. Kleuren : Geel en rood.
    Oprechtheid: De eerlijke mensen die alles doen om de waarheid te weten en te spreken. Kleuren: Zwart en wit.
    Eruditie: De slimme mensenn die alles uitzoeken, ook worden zij gezien als de belangrijkste factie. Kleuren: Blauw.
    Zelfverloochening: De mensen die nooit aan zichzelf denken en ook alles voor anderen doen. Kleuren : Grijs.
    Onverschrokkenheid: De dapere mensen die de andere facties beschermen. Kleuren : Zwart

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:18 ]

    MissEaton schreef:
    (...) perfect♡
    fenks ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    Naam: Faelan Maverick Barton
    Leeftijd: 16
    Oud factie: Candor
    Factie: Dauntless
    Angsten: Het lot
    Onheilspellende zwarte dozen
    Vliegtuig crash
    Faalangst
    Aragnofobie
    Vogels
    Een fotografisch geheugen krijgen
    Persoonlijkheid: Faelan is een sarcastische jongen, maar kan buiten dat wel vrij goed met iedereen opschieten. Hij kan soms ook wat nukkig zijn, maar dat hangt er van af hoe hij is opgestaan. Hij houdt er ook niet van om voor de gek gehouden te worden en als er met zijn voeten wordt gespeeld. Ondanks dat hij gemakkelijk vrienden maakt, is hij toch een vrij mysterieus persoon. Hij geeft je ook de indruk dat je hem kent, maar als mensen diepere vragen beginnen stellen over hem zal je merken dat je deze niet weet te beantwoorden omdat hij ondanks jou gedachte het nooit heeft gezegd. Hij verteld ook weinig over zijn verleden en houd niet van om bestuurd te worden en is liefst zijn eigen baas.
    Kleding: Basic, jeans, T-shirt, donkere kleuren, strakke shirts
    Als dit karakter onverschrokkene is tatoo: Hij heeft een op zijn rug die hem er moet doen aan herinneren sterk te zijn in het leven


    Uiterlijk:



    Sorry dat ik zeur maar er bestaan geen vliegtuigen in de facties

    Castor schreef:
    (...)

    Sorry dat ik zeur maar er bestaan geen vliegtuigen in de facties
    Heb ik ook een seconde aan gedacht en toen dacht ik 'nah nevermind ik vind geen angsten meer :')'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hansel schreef:
    (...) Heb ik ook een seconde aan gedacht en toen dacht ik 'nah nevermind ik vind geen angsten meer :')'


    Dan zet je die er toch niet bij? Het klopt gewoon niet. Hoe kun je bang zijn voor iets wat niet bestaat?

    Castor schreef:
    (...)

    Dan zet je die er toch niet bij? Het klopt gewoon niet. Hoe kun je bang zijn voor iets wat niet bestaat?
    Als ik weer op mijn laptop zit, want op mijn gsm is het alles behalve handig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam Yaël
    Leeftijd(altijd rond 16) 16
    Oud factie Erudie
    Angsten bang voor het verliezen van vrienden/familie, bang om extreem diep (verdrinken/zuurstof tekort) of extreem hoog (zuurstof tekort, onderkoelen) te gaan, faalangst (misschien is ze iets perfectionistisch...
    Persoonlijkheid houd van snelheid, paardrijden, muziek, is aardig, sterk
    Kleding zoals een onoverschrokkende, maar voegt wel altijd zelf iets toe
    Als dit karakter onverschrokkene is tatoo


    Uiterlijk

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 19:40 ]


    het leven is mooi!! xx

    SecretKey schreef:
    Naam Yaël
    Leeftijd(altijd rond 16) 16
    Oud factie Erudie
    Angsten bang voor het verliezen van vrienden/familie, bang om extreem diep (verdrinken/zuurstof tekort) of extreem hoog (zuurstof tekort, onderkoelen) te gaan, faalangst (misschien is ze iets perfectionistisch...
    Persoonlijkheid houd van snelheid, paardrijden, muziek, is aardig, sterk
    Kleding zoals een onoverschrokkende, maar voegt wel altijd zelf iets toe
    Als dit karakter onverschrokkene is tatoo


    Uiterlijk


    oh ja, en fractie Dauntless :) was ik ff vergeten... :$


    het leven is mooi!! xx