• Vandaag was er een kei dik pak sneeuw in Belgie,Dus heb ik mijn moonboots aan gedaan omdat ik m'n nek niet wou breken.Kom ik op school aan en lacht iedereen me uit,Komt plots een groepje meisjes voorbij mij en zegt er zo een:Ik breek liever mijn nek dan zo'n schoenen te dragen als julie draagt,Nee wacht m'n nek breken ik ga nog liever dood,Zo zit dus iedereen nu bezig over mij.In de klas noemen ze me nu ook al olifant, en toen ik terug naar huis ging keken ze alemaal super raar naar mij.

    Ik durf morgen niet naar school want ook al ga ik morgen niet meer die schoenen aan doen toch ben ik vedrietig


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ach, die reacties zul je altijd wel houden. Gewoon niets van aantrekken en je eigen ding doen (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 16:50 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat kinderachtig, zeg!
    Eigenlijk zou je, als je dat nog durft en wilt, juist die dingen moeten blijven dragen en met opgeheven hoofd door de school moeten lopen. Dan kunnen ze je al helemaal niks meer maken.
    Maar dat hoeft natuurlijk niet, probeer het je in ieder geval niet teveel aan te trekken. Laat ze lekker kletsen, jij bent tenminste wel slim bezig (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Luister meisje, dat soort mensen zijn gewoon dieptriest. De enige reden waarom zij jou daarmee pesten, is omdat ze zich dan stoer, cool en beter voelen dan jij. De diepere reden is echter dat het allemaal emo's zijn die onzeker zijn over alles en daarom maar andere mensen pesten om een beetje eigenwaarde te hebben.
    En is jouw keuze om die moonboots niet meer aan te doen. Je zou bijvoorbeeld ook je moonboots buiten aan kunnen doen, en ze binnen in je kluisje te stoppen en dan normale schoenen aandoen. Volgens mij loopt dat ook lekkerder?
    Sterkte.


    Life is hard and then we die

    Doe die schoenen morgen gewoon weer aan. =D
    Zo erg zijn die schoenen trouwens toch niet? Ik heb meerdere mensen zien rondlopen met die schoenen en die werden ook niet uitgelachen.

    Trek je er niks van aan meisje, het is hun eigen onzekerheid. Het is juist harstike stoer om die dingen gewoon aan te trekken, ze zijn ook nog eens lekker warm! Meid trek je er niks van aan, doe lekker wat je zelf wil, die mensen zijn gewoon zielig!


    -

    ben je minder populair dan die meisjes ?
    want k durf te wedden dat als zei van die moonboots aan doen iedereen ze wel hip vind. ze moeten niet zo zeiken en ze moeten jou al helemaal niet onzeker maken het zou 1 vn hun zijn die ze aan deed. gewoon niks van aantrekken joh. (: ik vind moonboots juist keistoer. (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 16:59 ]


    Life is a beautiful struggle

    Maar je bent tenminste niet gevallen. Laat die bitches gewoon doen, ze zijn je niet waard.


    None but ourselves can free our minds.

    Eerlijk gezegd zou ik ook een kutopmerking maken als ik iemand met moonboots voorbij zie lopen. Maar aan de andere kant, fuck mensen zoals mij? Ik bedoel, draag lekker wat je wilt, hun hebben hun kleding, jij de jouwe, daar houden ze het dan maar lekker bij en niet zeiken. That's the spirit I guess


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap niet wat daar zo raar aan is? Bij ons op school lopen ze ook gewoon met zulke dingen. Je moet je d'r gewoon niks van aanrekken, hoe moeilijk het ook is, en eigenlijk die dingen gewoon weer aantrekken. Wie zijn zij nou?


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik had dat ook vandaag. ik droeg ze ook
    Tja, blijkbaar lopen sommige mensen liever met hun ballerina's in de sneeuw (ja, ik heb er gezien vandaag.)
    xx

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 17:27 ]

    Wat raar dat ze zo gemmeen doen, ik zie hier zat mensen met die schoennen, en gott alsof zij er mee te maken hebben wat voor schoennen je aantrekt, nouw gewoon aantrekkn hoor, laat die mensne in je klas maar praten hoor.


    The Truth is always merciless

    Ik vind moonboots heel leuk staan. Hallo, die dingen lijken op Uggs.(krul)
    Maar oké.
    Weet je wat, dit is gewoon een fase. Over een week of misschien wel eerder zijn ze het echt wel weer vergeten. Maak je maar geen zorgen. En gewoon morgen naar school, dat kan je wel. Die mensen daar zijn gewoon triest.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat kinderachtig! Bij ons lopen heel veel mensen met zo'n dingen en niemand wordt daarvoor uitgescholden? Doe morgen gewoon weer die schoenen aan, want het liefste wat ze willen is dat je ze morgen niet meer aandoet. Dan is hun missie geslaagd.


    Only losers can act the way you do

    In mijn school zijn moonboots juist 'hip'


    Let's do this poo

    Je moet juist die boots aan doen, dan laat je zien dat je je niks van hun aantrekt, nu is het zo dat ze denken van "haha, kijk nou, nu durft ze die boots niet meer aan"


    "Let them eat cake!"