• heee,
    ik ga 1 maart me navel piercen ben benieuwd kan niet wachten !ben wel bang maar het komt goed. weet iemand nog leuke en goedkope sites waar ik leuke sieranden en navelpiercings kan kopen?


    groetjesx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Orenda schreef:
    Klik!
    het gaat om de ervaringen bij de sites

    alloverpiercings.nl is een goede en goedkope site. Haal zelf altijd al mijn piercings daar. Hoop alleen wel dat je weet je pas na een half jaar je sieraad mag wisselen?

    Goedkoop kan soms duurkoop zijn. Beter koop je misschien wat prijzigere maar goede sieraden zodat je geen ontstekingen krijgt, het afbreekt tijdens het dragen, etc.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, lol. Op m'n verjaardag ghehe. Nice. Ik wil zelf ook een navel, maar ik hoor van zowat iedereen dat ik dat niet moet doen :').
    En ehm, ja. Wat Remington al zei.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan beter geen cheap ding kopen. Zoals Flapper al zegt, je kan beter iets duurs kopen zodat je geen ontstekingen krijgt.


    -

    alloverpiercings :D!!

    Het heeft niet zozeer te maken dat iets goedkoops gelijk staat aan ontstekingen. Je moet zorgen dat je piercings van staal of titanium zijn, en sowieso de eerste weken goed verzorgen. Zelfs een piercing die net een paar dagen zit kan gaan ontsteken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 19:38 ]