• Na de tragische afloop van 10 jaar geleden, hebben de schoolhoofden van Beauxbatons, Zweinstein en Klammfels besloten toch nog een keer het Toverschool Toernooi te organiseren. Dit is een toernooi waar 3 kandidaten (1 per school) in totaal 3 opdrachten krijgen verspreidt over een aantal dagen. Dit keer niet alleen 3 kandidaten, er worden meerderen uitgekozen. Je krijgt de opdrachten pas een paar dagen van te voren te horen. Je kan je voorbereiden door te lezen in boeken, andere leerlingen vragen of alle kennis die je al hebt nog eens doornemen. De opdrachten zijn bijvoorbeeld: (dit zijn voorbeelden uit de boeken) vechten met een draak, de uitweg van een doolhof zoeken met allemaal wezens erin gestopt en duiken om je vrienden te redden. Good luck!



    Dit is het praattopic van Toverschool Toernooi. Discussieer hier over de RPG, meld als je op vakantie gaat of lang weggaat en stel vragen. Ruzies kunnen gevoerd worden via PB, niet in dit topic.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 1:15 ]


    I LOVE KILI

    Spammer 1 is hier :Y)
    En die gaat nu al 5sos zingend en vloekend verder met het stofzuigen van de keuken en achterste gang.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Haha say hello to team spammende potterheads (hoera)


    I LOVE KILI

    UGH KUTSTOFZUIGER!
    Die dingen vallen aldoor uitelkaar. Moet echt serieus met pap en mam praten over een nieuwe. Ik moet komende week toch stofzuigen, en dat gebeurt aldoor vloekend.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Spammer 3 meld zich. Lol xd Noa, ik luister Social Casualty al 25 keer, hartstikke hard door de woonkamer xd


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik kan dat niet --''
    Maar ik kan, al zeg ik het zelf, redelijk zingen. Dus zing ik She Looks So Perfect.
    Ennn ik doe snel de laatste gang.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik kan dat niet --''
    Maar ik kan, al zeg ik het zelf, redelijk zingen. Dus zing ik She Looks So Perfect.
    Ennn ik doe snel de laatste gang.


    Ik ben vreselijk in zingen, echt vreselijk xd


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    KLAAAAAAAAR :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil heeeeuulll stiekem al beginnen :x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded