• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lanthir schreef:



    Ondanks dat het niets met LotR of The Hobbit te maken heeft, wil ik hem toch even posten. Gewoon omdat ie uber schattig is ^^

    Ah,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:



    Zie je hem bij mij wel of nu ook niet?


    Heee, nu doet ie het wel opeens. Nahja, die had ik dus in gedachten, maar hij is dus best vaag en bijgeknipt wat minder leuk..


    Stenenlikker

    Feanor schreef:
    Steeds met sorry, image hotlink has been disabled
    of is dat juist het plaatje,
    Sorry, high king of the Noldo (Sorry kon het niet laten :D). heeb zelf geen plaatje van Gil, wil wel voor je zoeken als je wilt?


    Nee, dat is niet het plaatje :P

    Probeer de link anders: HIER


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    anneC schreef:
    (...)
    en nu weet ik niet of ik Celebriän, elendi (elfnamen),een van deze Orangeblossom Peatfingers of Brockenborings of Ignis wat vuur betekend in het latijn

    Dat heb ik met Ireth Armandil. het is een elfen naam, maar geen idee wat de betekenis is. heb het wel proberen op te zoeken, maar werd niet wijzee


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Steeds met sorry, image hotlink has been disabled
    of is dat juist het plaatje,
    Sorry, high king of the Noldo (Sorry kon het niet laten :D). heeb zelf geen plaatje van Gil, wil wel voor je zoeken als je wilt?


    Haha, mag je gerust doen ^^ En laten we dan samen zoeken ^^


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Nee, dat is niet het plaatje :P

    Probeer de link anders: HIER

    link geeft het zelfde plaatje.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat heb ik met Ireth Armandil. het is een elfen naam, maar geen idee wat de betekenis is. heb het wel proberen op te zoeken, maar werd niet wijzee

    ik denk dat ik de elfennamen gewoon aaneen plak


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat heb ik met Ireth Armandil. het is een elfen naam, maar geen idee wat de betekenis is. heb het wel proberen op te zoeken, maar werd niet wijzee


    Ik heb het ook voor je geprobeerd, maar helaas niks gevonden.
    Het is in ieder geval geen Sindarijns of Quenyaans woord (had ik ook niet verwacht). Maar zelfs bij lijsten vol met elvennamen kon ik hem niet vinden ;s


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    anneC schreef:
    (...)
    ik denk dat ik de elfennamen gewoon aaneen plak

    kan ook, :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    GilGalad schreef:
    Dus Elrohir ---> GilGalad :Y)

    Nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! 8D


    Caution first, always.

    anneC-> Celebrian


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    anneC-> Celebrian

    Vet cool :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    link geeft het zelfde plaatje.


    Je bedoelt van die melding?

    Als je de foto niet via de link of in een reactie zelf ziet moet je dit doen. Dat werkte bij mij in ieder geval ;):
    Als je op de computer zit, moet je rechtermuisknop indrukken en dan afbeeldingslocatie kopieëren en dan plakken in een nieuw tapblad.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Vet cool :D

    ik heb de voornaam genomen want de achternaam kon niet en aaneen was teveel letters


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    anneC-> Celebrian


    Wauw, mooi!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]