• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    I'm a fan =D


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    ]


    moet je eens zien hoe Middle earth er uit zag toen het werd gecreëerd

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 20:57 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik ben per ongeluk wat aan de late kant, maar hier ben ik dan :Y)


    Stenenlikker

    Dus Elrohir ---> GilGalad :Y)


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Ik ben per ongeluk wat aan de late kant, maar hier ben ik dan :Y)

    Ik vroeg me al af waa rje bleef :D
    en ik had het kunnen weten :D, toen ik in mijn mailbox keek :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik vroeg me al af waa rje bleef :D
    en ik had het kunnen weten :D, toen ik in mijn mailbox keek :D


    Hehe, I'm sorry, was even weg en toen druk met andere dingen bezig.
    Maar hoezo toen je in je mailbox keek?


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hehe, I'm sorry, was even weg en toen druk met andere dingen bezig.
    Maar hoezo toen je in je mailbox keek?

    ik hou in de gaten wanneer er word gereageerd in de topic en toen had ik een pbtje met reactie in forum en toen stnd er achter GilGalad, en wist meteen dat jij dat was :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    ik hou in de gaten wanneer er word gereageerd in de topic en toen had ik een pbtje met reactie in forum en toen stnd er achter GilGalad, en wist meteen dat jij dat was :D


    Aaaah, zo :')


    Stenenlikker

    Ik wil deze eigenlijk al pf, maar hij is best vaag...


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Ik wil deze eigenlijk al pf, maar hij is best vaag...



    Hij komt niet echt met een plaatje


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)

    Hij komt niet echt met een plaatje


    Ooohw, stom ding.
    Meh, wat bijgeknipt is ie minder leuk...
    Heb jij nog een leuk plaatje van Gili voor me?


    Stenenlikker



    Zie je hem bij mij wel of nu ook niet?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Ondanks dat het niets met LotR of The Hobbit te maken heeft, wil ik hem toch even posten. Gewoon omdat ie uber schattig is ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Een menselijke naam kan je omtoveren in een hobbit- of elvennaam op deze site. Als je dat bedoelt tenminste (:

    en nu weet ik niet of ik Celebriän, elendi (elfnamen),een van deze Orangeblossom Peatfingers of Brockenborings of Ignis wat vuur betekend in het latijn


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Steeds met sorry, image hotlink has been disabled
    of is dat juist het plaatje,
    Sorry, high king of the Noldo (Sorry kon het niet laten :D). heeb zelf geen plaatje van Gil, wil wel voor je zoeken als je wilt?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf