• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hehe, als je ziet welke het is, zul je denk zo denken van: Ik had het kunnen weten. :Y)

    Elrohirs broer?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Elrohirs broer?


    Was een goede geweest, maar nee :')
    Je zal het om half 9 zien ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Was een goede geweest, maar nee :')
    Je zal het om half 9 zien ^^

    mmm, het is vast voor de hand liggend, maar we zullen zien :), kan ik nog even douce en schrijven :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nog een mijn topics berichtje.
    Jullie gaan te snel (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried




    Caution first, always.

    Newton schreef:





    Weet je wat raar is?
    Gimli zegt 'and my axe', maar die heeft ie toch kapot geslagen toen hij The One Ring wilde vernietigen tijdens The council of Elrond?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 19:02 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Weet je wat raar is?
    Gimli zegt 'and my axe', maar die heeft ie toch kapot geslagen toen hij The One Ring wilde vernietigen tijdens The council of Elrond?

    hij had vast nog een reserve


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    hij had vast nog een reserve

    die van zijn scaledouble zeker:Y)
    dan lijkt het mij nogal raar dat hij twee bijlen mee heeft, in het boek probeert hij de ring niet te vernietigen


    Alles heeft betekenis, ook niets


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Newton schreef:




    Hahahaha ik lach me helemaal kapot


    Spoiler alert: you will save yourself

    anneC schreef:
    (...)
    die van zijn scaledouble zeker:Y)
    dan lijkt het mij nogal raar dat hij twee bijlen mee heeft, in het boek probeert hij de ring niet te vernietigen

    denk het,
    maar de meeste films wijken af van de boeken


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Heel leuk :D, vooral het einde :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elmorria schreef:



    Waar komt jou signature van? Het komt me bekend voor


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    Waar komt jou signature van? Het komt me bekend voor

    dat is de falende peptalk van Bofur, als Bilbo het contract in handen heeft.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    O ja, haha


    Spoiler alert: you will save yourself