• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha, dees is laat. Mijn topics dan maar :Y)


    Stenenlikker

    Mijn topics!


    Caution first, always.

    Elrohir schreef:
    Haha, dees is laat. Mijn topics dan maar :Y)


    Tja, ik was er niet en er was niemand die het nieuwe topic even aanmaakte. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    leuk!(H)

    ik weet al hoe de film gaat eindigen!!!


    Is the Afro the Champion, or is the Champion the Afro? A question that's still a scientific mystery.

    danbo123 schreef:
    leuk!(H)

    ik weet al hoe de film gaat eindigen!!!

    Ik denk dat zo'n beetje iedereen dat hier wel kan zeggen. :Y)
    Bovendien weet je het eigenlijk niet 100% zeker, want de films wijken nog wel eens af.

    Jeej nieuwe! ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 2:07 ]


    You can't touch music but music touch you

    topic 13
    13 dwergen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Witchking schreef:
    (...)
    Ik denk dat zo'n beetje iedereen dat hier wel kan zeggen. :Y)
    Bovendien weet je het eigenlijk niet 100% zeker, want de films wijken nog wel eens af.

    Heb je met films he :D. maar OME, hoe laat waren jullie wel niet op, ik lag al in bed orks te vermoorden ^.^


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha, dit topic is nog net van 8 februari. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Haha, dit topic is nog net van 8 februari. :')

    Haha, lol, maar toch wel heel laat :D, begin er zelfs van te gapen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    *Loopt geruisloos Bag End binnen en schuift aan zonder al teveel op te vallen*
    *Kijkt verbaasd rond*
    *Fluistert in zichzelf* Oooh... Zoveel fans van Midden-Aarde....
    XD

    ^ Second that..
    Dit ziet eruit als een geweldig topic! :D. Ik ben niet alleen speciaal fan van de Hobbit, meer van hobbits in het algemeen, en alles 'Middle Earth-related' spreekt me eigenlijk wel aan...
    Mag ik er ook bij? :P


    There's room for a little more...

    Beira schreef:
    ^ Second that..
    Dit ziet eruit als een geweldig topic! :D. Ik ben niet alleen speciaal fan van de Hobbit, meer van hobbits in het algemeen, en alles 'Middle Earth-related' spreekt me eigenlijk wel aan...
    Mag ik er ook bij? :P


    Nou, dan zit je hier goed. :Y) Ik zet je erbij. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Beira schreef:
    ^ Second that..
    Dit ziet eruit als een geweldig topic! :D. Ik ben niet alleen speciaal fan van de Hobbit, meer van hobbits in het algemeen, en alles 'Middle Earth-related' spreekt me eigenlijk wel aan...
    Mag ik er ook bij? :P

    Hobbit fans zijn altijd welkom :D en middle earth fans natuurlijk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Yay :)
    Ik was altijd al fan van Frodo, daar is het mee begonnen, moet ik eerlijk zeggen. Ik wist nooit zo heel goed wat LotR inhield, maar mijn ouders vonden dat ik de films 'moest' zien (niet dat ze me dwongen), omdat het toch een van de grootste fantasywerken ooit is. Ik weet nog wel dat ik een beetje 'verliefd' werd op Frodo nadat hij door Shelob was omwikkeld en hij daar zo naakt en kwetsbaar was :(. En dat mijn broertje Merijn heet, en ik daarom meteen van Merry hield :P En dat mijn moeder mij deed geloven dat ze voor de hobbits echt mensen met dwerggroei gecast hadden :)
    Zo, dat was mijn verhaal. Amen. XD

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 10:26 ]


    There's room for a little more...