• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Net ff de soundtrack van the hobbit (1+2) en lotr ( t/m3) old school op me ipod gezet heerlijk <3


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Ion?, Gil-galad had toch geen zoon?
    ja, inderdaad, Noldorianen zijn erg stijf koppig, zoals ze allemaal zijn van het huis van Finwe ^.^


    Nee, maar in een fanfic die ik tegenkwam, noemde Gili Elrond ion. Geloof dat hij pleegvader ofzo is :')


    Stenenlikker

    Ik heb de boel aangepast. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Kauwgomjunky schreef:
    Net ff de soundtrack van the hobbit (1+2) en lotr ( t/m3) old school op me ipod gezet heerlijk <3


    Ik mis alleen nog de DOS soundtrack op mijn iPod, maar die staat al wel klaar op mijn laptop. Nieuwe MaYan album moet ik trouwens ook nog downloaden....


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Nee, maar in een fanfic die ik tegenkwam, noemde Gili Elrond ion. Geloof dat hij pleegvader ofzo is :')

    Aha,
    mmm geen idee, het enige wat ik weet is dat Maedhros en Maglor zich over Elrond en Elros hadden ontvermd. maar dat is ales


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik mis alleen nog de DOS soundtrack op mijn iPod, maar die staat al wel klaar op mijn laptop. Nieuwe MaYan album moet ik trouwens ook nog downloaden....


    ^^

    waarom op je mob liedjes (al heb ik er wel een aantal) zetten als je nog een ipod heb veel beter kan ook veel meer op haha :P
    werkt voor mij nog prima xD


    You can't touch music but music touch you



    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:49 ]


    You can't touch music but music touch you

    Mijn lieflijke vader heeft allemaal Middle Earth-taal boeken, woordenlijsten, kaarten van Middle Earth, foto's van The Hobbit, extended versie van the Hobbit, etc. gedownload.
    Ik wist wel dat die ouwe gek in z'n hoofd was, maar dat het zo erg was :8
    Nouja ^^ Mij hoor je niet klagen :p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Mijn lieflijke vader heeft allemaal Middle Earth-taal boeken, woordenlijsten, kaarten van Middle Earth, foto's van The Hobbit, extended versie van the Hobbit, etc. gedownload.
    Ik wist wel dat die ouwe gek in z'n hoofd was, maar dat het zo erg was :8
    Nouja ^^ Mij hoor je niet klagen :p


    Nice! chille daddy heb jij ^^


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    Mijn lieflijke vader heeft allemaal Middle Earth-taal boeken, woordenlijsten, kaarten van Middle Earth, foto's van The Hobbit, extended versie van the Hobbit, etc. gedownload.
    Ik wist wel dat die ouwe gek in z'n hoofd was, maar dat het zo erg was :8
    Nouja ^^ Mij hoor je niet klagen :p

    woordenlijsten, taalboeken, waar heeft ie die vandaan?
    zo vet :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    woordenlijsten, taalboeken, waar heeft ie die vandaan?
    zo vet :D


    Ik heb serieus geen enkel idee. Hij vind ze en download ze.
    Alleen ik mag pas de Extended versie van the Hobbit zien als ik het hem kan vragen in het Elvish :S


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik heb serieus geen enkel idee. Hij vind ze en download ze.
    Alleen ik mag pas de Extended versie van the Hobbit zien als ik het hem kan vragen in het Elvish :S

    kan je vragen waar ie het gevonden heeft? en ga je die ook neerzetten in je middle earth taal story?
    1 of 2 ?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    hahah 1 van de meest charmante foto`s :P


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    kan je vragen waar ie het gevonden heeft?
    Mijn vader werkt in het buitenland, dus weet ik het waarschijnlijk pas zaterdag waar hij het gevonden heeft.
    en ga je die ook neerzetten in je middle earth taal story?
    Ik ga het inderdaad in Languages of Middle Earth zetten =)
    1 of 2 ?
    Ik denk dat je hier bedoelt welke Hobbit film? Wel... Ik heb geen idee. Ik denk dat ie eerst 1 heeft gedownload en dat hij als ik die gezien heb, 2 gaat downloaden (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 23:12 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    hahah 1 van de meest charmante foto`s :P



    Ahahaha, die is echt geweldig =)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]