• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elmorria schreef:
    Oké ja, ik ga mijn verhaal Morn herschrijven het bestaat pas uit een hoofdstuk maar zelfs die heb ik al verkracht....
    beter uitwerken Elmorria beter uitwerken en niet gelijk hoofdstuk 1 online zetten als je die af heb...

    wat vinden jullie trouwens een mooi aantal woorden voor een proloog of een hoofdstuk?
    voor mijn gevoel is 500/600 altijd te weinig maar ik vind 1000 altijd zo onoverzichtelijk worden
    (cat)

    ik raak bij opstellen voor school al met moeite aan 300 woorden:$


    Alles heeft betekenis, ook niets

    LegoIas schreef:
    Ik wil aan een Tranduil/Legolas verhaal beginnen hehe
    Maar ik wil hem samen met iemand schrijven
    Iemand interesse?

    ja dat lijkt mij wel leuk


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Elmorria schreef:
    Oké ja, ik ga mijn verhaal Morn herschrijven het bestaat pas uit een hoofdstuk maar zelfs die heb ik al verkracht....
    beter uitwerken Elmorria beter uitwerken en niet gelijk hoofdstuk 1 online zetten als je die af heb...

    wat vinden jullie trouwens een mooi aantal woorden voor een proloog of een hoofdstuk?
    voor mijn gevoel is 500/600 altijd te weinig maar ik vind 1000 altijd zo onoverzichtelijk worden
    (cat)


    Hangt er vanaf, 700/800 is wel mooi rond vind ik.


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Celebrian schreef:
    (...)
    ja dat lijkt mij wel leuk


    Ik stuur je wel een pb


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    Ik stuur je wel een pb

    oké:D


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Hm, zal ik in de hij/zij vorm verder schrijven, in de ik-verleden tijd vorm, of in de al wetende vorm?


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Meer story's, meer, meer, MEER!!!

    *Verslaafd aan story's lezen:9~*

    En stiekem wil ik mijn 'Hoofdstukken Gelezen:' heel erg opkrikken. Ik zit nu op de 33751. Kan nog véél hoger :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik zie elven in mijn gedachten bijna nooit met zwart haar:$

    Ik wel, kijk maar naar links :D, ik zie ze in alle kleuren, blond bruin/zwart, zilver/grijs


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik wel, kijk maar naar links :D, ik zie ze in alle kleuren, blond bruin/zwart, zilver/grijs


    buiten Elrond en zijn familie, maar de elfen van Lorien en het demsterwoud zijn altijd blond geweest in mijn gedachten


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    buiten Elrond en zijn familie, maar de elfen van Lorien en het demsterwoud zijn altijd blond geweest in mijn gedachten

    Ik heb daar niet zo opgelet, zilver en zwart zeker


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    You can't touch music but music touch you

    Hahahah ^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Daaahw, Gili heeft ook echt maar een paar seconden filmtijd xD
    FotR staat op, om iemand te laten zien hoe scherp blueray is :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Daaahw, Gili heeft ook echt maar een paar seconden filmtijd xD
    FotR staat op, om iemand te laten zien hoe scherp blueray is :')

    Wel bale zeg.
    Gil, als jij tijdt hebt, zou jij dan willen reageren in het topic?, blijkbaar gaan ze vertrekken


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Wel bale zeg.
    Gil, als jij tijdt hebt, zou jij dan willen reageren in het topic?, blijkbaar gaan ze vertrekken



    Uhuh...
    Yesh, ik zag het ja. Een andere RPG heeft alleen even voorrang. Daar heeft de helft mij nodig xD

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:11 ]


    Stenenlikker