• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 22:35 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    GilGalad schreef:
    (...)


    Uhuh...
    Yesh, ik zag het ja. Een andere RPG heeft alleen even voorrang. Daar heeft de helft mij nodig xD

    Ze zouden er meer in moeten doen van de carachters die ook in de boeken kwamen, zou dat best wel wilen :D

    neem de tijd, ze gaan nog niet weg :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    HALLO ALLEMAAL.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    HALLO ALLEMAAL.


    HAAALLLOOOO (doeg)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:28 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Took schreef:
    HALLO ALLEMAAL.


    HALLO JIJ ALLEEN ;)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:30 ]


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    HAAALLLOOOO (doeg)


    HEEEY.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''


    kom je dit tegen terwijl je afbeeldingen van the hobbit aan zoeken bent


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Ze zouden er meer in moeten doen van de carachters die ook in de boeken kwamen, zou dat best wel wilen :D

    neem de tijd, ze gaan nog niet weg :D


    Hmhm ^^ Ben op zich oo kwel benieuwd naar de dood van Gili... Serieus, wat heb ik met personages die (bijna)sterven? Ik kan er weer eentje op mijn lijstje zetten.

    Faramir (bijna)
    Kili
    Gil-Galad
    Cenred
    Oreius (bijna)
    Adaon

    En nog meer maar ik kan niet zo gauw op hen komen.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hmhm ^^ Ben op zich oo kwel benieuwd naar de dood van Gili... Serieus, wat heb ik met personages die (bijna)sterven? Ik kan er weer eentje op mijn lijstje zetten.

    Faramir (bijna)
    Kili
    Gil-Galad
    Cenred
    Oreius (bijna)
    Adaon

    En nog meer maar ik kan niet zo gauw op hen komen.


    Dat heb ik met Feanor, hoe hij dood gaat, zo in vlammen, of al zijn zonen, hoe die zijn dood gegaan.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lol, mijn stiefvader en een vriend van hem zitten Gollum geluiden te maken xD


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Lol, mijn stiefvader en een vriend van hem zitten Gollum geluiden te maken xD

    Oh man, klinkt het een beetje?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Oh man, klinkt het een beetje?


    Beetje :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Beetje :')

    Maar eigenlijk aan de acteur van Gollum overlaten


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    GilGalad schreef:
    Lol, mijn stiefvader en een vriend van hem zitten Gollum geluiden te maken xD

    een vriend en ik waren afbeeldingen van the hobbit aan het zoeken en toen passeerden we Gollum en waren we die geluiden aan het nadoen
    mijn vriendin vond Gollum eng




    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    een vriend en ik waren afbeeldingen van the hobbit aan het zoeken en toen passeerden we Gollum en waren we die geluiden aan het nadoen
    mijn vriendin vond Gollum eng




    Eng?, hij is lief en schattig


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hah, mijn zusje vind Gollum helemaal geweldig. We waren laatste The Hobbit aan het kijken, en ik zat net helemaal in de film. Plots komt Gollum eraan om die aardman mee te sleuren, springt mijn zusje op en schreeuwt keihard: 'GOLLIE!' :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''