• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Yoite schreef:
    En ik ben er ook weer achtergekomen hoe verschillend van mijn vrienden ik ook alweer ben. Nog meer zelfs, want iedereen is in een half jaar heel erg veranderd. Ik voel me er gewoon vreemd en ongemakkelijk tussen, terwijl het eerst de enige mensen waren bij wie ik me thuis voelde. Ik voel me echt fucking alleen en ik wil huilen en weg en verdwijnen.


    Knuffie knuffie knuffie ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh, ik moet mezelf echt bijeen gaan rapen, alles is m'n eigen schuld. Meh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb jullie heus wel door en ooit gaan jullie boeten voor wat jullie gedaan hebben.


    26 - 02 - '16

    Shion schreef:
    (...)


    Knuffie knuffie knuffie ;d


    You're so sweet. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zuuuuuuuuuuuuuuuucht. What to do what to doooo.

    Witchking schreef:
    Zuuuuuuuuuuuuuuuucht. What to do what to doooo.


    Write a story c;


    26 - 02 - '16

    Zo moe en inspiratieloos.


    Your make-up is terrible

    Liar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gatver


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noctis schreef:
    (...)

    Write a story c;

    Mijn inspiratie is een beetje dood. ):

    Witchking schreef:
    (...)
    Mijn inspiratie is een beetje dood. ):


    Ik ken 't gevoel maar al te goed :c


    26 - 02 - '16

    Ik schaam me echt dood. Ik voel me echt een muts eerste klas. .__.

    +


    OMFG WE STAAN 1E AAAAAAH!!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Noctis schreef:
    (...)

    Ik ken 't gevoel maar al te goed :c

    Is helaas niet veel aan te doen. (no_chears)
    Ik wil heel graag verder schrijven aan al mijn verhalen, maar soms houdt het even op. En dan krijg ik het gevoel dat mensen (/abo's) dan denken dat ik gestopt ben met het verhaal. :'D Dat gevoel heb ik al na 3 dagen niet geschreven te hebben.

    Ik voel mij nooit nationalistisch en na Wüst en een compleet Nederlands Olympisch podium met 500 meter-schaatsers, dacht ik 't nooit meer te voelen, maar ik ben toch wel weer trots dat twee goede Nederlandse schaaters ons land mogen vertegenwoordigen en potdorie twee medailles winnen. Nederland heeft geluk met hen. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hou van mijn username :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I dress to kill, but tastefully