• Hallo Lieve Medemensen, Jason (Mindretall) wil graag een septum piercing nemen, maar durft niet helemaal, dus heeft iemand ervaring of foto's?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    220912 schreef:
    Ik had een helix. Maar die was verkeerd gezet waardoor hij was gaan ontstoken en nu is hij weg. ):


    To love is to destroy.

    Ohja een picturexd
    Some of you may still know me. Ik zat eerst op Q. Tijdje geleden tochh.
    eh niet de beste pic. Mja de rest is nog vager

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 14:38 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Ohja een picturexd
    Some of you may still know me. Ik zat eerst op Q. Tijdje geleden tochh.
    eh niet de beste pic. Mja de rest is nog vager


    Een bridge! Die had ik ook graag gehad, maar hij zit nogal op een te zichtbare plaats en dan kom ik weer in de problemen met mijn ouders, helaas. :p


    Take me to wonderland

    Ik heb 6 jaar met 1 gaatje in mijn linker oor gelopen omdat de rechter was dichtgegroeid en ik hem niet bij durfde te laten prikken (':
    3 weken geleden heb ik eindelijk rechts bij laten prikken en links nog eentje ernaast. Dus bij deze held op sokken moet je niet zijn :p


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Endorphin schreef:
    (...)
    Een bridge! Die had ik ook graag gehad, maar hij zit nogal op een te zichtbare plaats en dan kom ik weer in de problemen met mijn ouders, helaas. :p


    Dat probleem heb ik met stage. Maar ik heb een bril voor veraf. Als ik die opdoe zie je hem niet eens! Mag m gewn inhouden op stage(:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb alleen gaatjes in mijn oren, maar wil er wel heel graag een


    "Not my daughter, you bitch!"

    Recidivism, jij bent een mooi meisje! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Recidivism, jij bent een mooi meisje! (:


    nawh tnx;)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik met stage. Maar ik heb een bril voor veraf. Als ik die opdoe zie je hem niet eens! Mag m gewn inhouden op stage(:

    Daar had ik nu net een vraag rond. Als je een bril opzet, heb je er dan last van? Of komt je bril er gewoon net voor en merk je er niks van? Probably a stupid question, but I was wondering.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    (...)
    Daar had ik nu net een vraag rond. Als je een bril opzet, heb je er dan last van? Of komt je bril er gewoon net voor en merk je er niks van? Probably a stupid question, but I was wondering.


    Ik heb er geen last van, zet mijn bril ong. 1mm van mijn piercing af.
    Het is alleen dat als je tegen je bril aankomt, dit heb ik dus gehad. Per ongeluk er tegen aan stoten of als iemand je drie zoenen op je wang geeft en ze komen er hard tegen aan. Dan komt je bril dus hard tegen je piercing aan, dat doet wel pijn.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb een tongpiercing maar niks van gevoelt en kon ook gewoon de volgende dag weer normaal eten.
    En ik heb hem nu bijna 4 jaar ^^


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Hier ook een tongpiercing, ook al 4 jaar ^^. Hier ook bijna niks van gevoelt en bijna geen last van gehad :P!

    Ik heb een wenkbrauwpiercing, maar daar heb ik nooit last van gehad. Ik had echter wel een piercing hoger in mijn oorschelp en die was verkeerd gezet waardoor het kraakbeen ging ontsteken. Daar heb ik nu een mega lelijke bult, maar als het goed is heb je daar in je neus geen last van XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    ahah

    Recidivism schreef:
    Ik heb een bridge;) ff een kut gevoel, dat die naald er doorheen gaat. En dan is het over;)

    Aje, dat lijkt me pijnlijk.. heb het ff gegoogled want ik kende het niet
    Ik wil dolgraag een neuspiercing.. Maar eer ik mijn ouders overtuig, ben natuurlijk wel nog vrij jong daarvoor..
    Wanneer hadden jullie jullie eerste piercing?


    Why so serious? :]