• Het verzinnen van titels is niet echt mijn sterkste kant. Daarom wil ik vragen of jullie me willen helpen.
    Alvast bedankt, Amber (Fyrmester)




    Het plot:

    Na de dood van hun moeder groeit het gezin Sebastian uit elkaar. Iedereen krijgt andere interesses en gaat op een andere manier om met de dood van echtgenote/moeder. Alexander probeert zijn heil in zijn werk te vinden, maar de nieuwsgierigheid van het ontdekken van nieuwe dingen is weg. Thomas gebruikt nu het ongebruikte lab van zijn vader. Elke dag maakt hij mengsels die hij voert aan dode vogels in de hoop zijn moeder weer tot leven te wekken. Hij doet ook een vooropleiding voor de universiteit en wilt biologie studeren. Siobhan kan erg goed viool spelen en maakt mensen aan het huilen met haar prachtige vioolspel. Na de dood van haar moeder is ze gestopt met viool spelen en haar opleiding aan de The London School of Arts (TLSA). Ze doet nu een vooropleiding voor de universiteit en wilt naar Oxford om psychologie te studeren. Na twee jaar praat het gezin nog amper met elkaar en is de band onherstelbaar beschadigd. Als Siobhan Ze hebben allemaal hun eigen leven, maar zonder elkaar. Hun leven wordt opnieuw omgegooid als Siobhan haar moeders viool mentor tegen komt. Zij zegt tegen haar dat het zonde is dat het gezin uit elkaar gegroeid is en verteld haar een verhaaltje over haar moeder. Ze komen er achter dat het leven van hun moeder gebaseerd is op vele leugens en stoppen niet voordat ze de waarheid kennen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst. ^^


    Take me to wonderland

    Ik ben daar ook geen held in, meestal zet ik gewoon mijn iTunes open en shuffle. Er zitten veel mooie Engelse woordgroepen in songteksten.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gegroeid
    Doorgeslagen
    Vals verleden
    Gelogen
    De waarheid tussen een berg leugens

    Ik ben niet goed in Engelse tittels bedenken, maar Nederlandse tittels hoeven toch niet slecht te zijn?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 10:08 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    @ Dysphoria, Ik dacht al dat het niet de juiste subforum was. Bedankt!
    @ Histoire, Hmm misschien moet ik m'n Spotify playlist aanzetten. Bedankt voor de tip!
    @ Fictionalworld, Daar zitten een paar goede bij. Bedankt!