• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    mysterieus schreef:
    Voor wie het graag zou willen, ik heb een quiz gemaakt van the Hobbit; Ten Minutes in Heaven
    Hopelijk vinden jullie het leuk ;) heb er verschillende dagen aan gewerkt haha :D

    Stefanie x.



    Ik qoute even, aangezien ik op mijn tablet online ben.
    Ik heb mijn quiz aangepast en nu kloppen uitkomsten wel volledig! Sorry voor het ongemakje xo
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    anneC schreef:
    (...)

    dat is het boek dat ik nu aan het lezen ben:D

    Wauw. Dat is best moeilijk, moet ik zeggen. Vooral voor iemand van 13, no offence. Ik vond het op mijn 15e al best moeilijk.
    Ik kan je best begrijpen als je een keer wilt stoppen ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Wauw. Dat is best moeilijk, moet ik zeggen. Vooral voor iemand van 13, no offence. Ik vond het op mijn 15e al best moeilijk.
    Ik kan je best begrijpen als je een keer wilt stoppen ;P

    ik lees veel en het liefst van al fantasieboeken en aangezien ik na één dag aan pagina 642 zit geloof ik niet dat ik ga ophouden


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Mijn broer heeft een héél dik boek, genaamd: In de Ban van de Ring. Compleet met voorwoord, voorwoord van de vertaler, een verhaaltje over de era's tevoren en dergelijken en de ring volgens mij, de drie boeken, onderling onderverdeeld in twee boeken, en de appendixen. Ik heb alles tot de appendixen gelezen, en in de appendixen heb ik volgens mij nog een verhaaltje over Aragorn en Arwen gelezen.
    Deze is dat.

    Hm, ik heb al op bol.com gekeken en zag daar dat het best goedkoop is. :9~ Deze week maar bestellen.

    Oke ik zit nog steeds met het dilemma dat ik niet kan kiezen welke profielfoto ik moet nemen. (cat)

    Witchking schreef:
    Oke ik zit nog steeds met het dilemma dat ik niet kan kiezen welke profielfoto ik moet nemen. (cat)


    Ik vind de eerste echt leuk, maar de rest eigenlijk ook...
    Verander gewoon elke dag van profielfoto (nerd)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Wauw. Dat is best moeilijk, moet ik zeggen. Vooral voor iemand van 13, no offence. Ik vond het op mijn 15e al best moeilijk.
    Ik kan je best begrijpen als je een keer wilt stoppen ;P


    Ik ben er een jaar geleden ook in begonnen, en vrijwel gelijk weer gestopt. :')
    Maar ik ga er binnenkort weer in beginnen. *O* Ik weet het, ik ben geen GM meer.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    OME, ik ben even een daggie met me ma naar een hoteletje en kom terug drie pagina's achter, meiden wat heb ik gemist
    btw, heb de in de ban van de ring twee maal, beide even dik, maar de een heeft de apendixx enzo en de ander niet, oja heb met alles ook in het engels, geweldig om te lezen :D, nu alleen nog 8 delen van de history of middle earth en dan heb ik zo'n beetje alles


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:




    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Feanor schreef:



    Muwhahahaha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    http://www.zerochan.net/1421871

    Ik ben nu alle extended editions van lotr aan het kijken. Verslaaaaving.
    Ik kan ook legit geen favo personage kiezen. Jullie wel?

    Witchking schreef:
    Ik ben nu alle extended editions van lotr aan het kijken. Verslaaaaving.
    Ik kan ook legit geen favo personage kiezen. Jullie wel?


    Nee. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''