• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Feanor schreef:



    Ik heb belooft niet meer te posten met gifs, maar deze, al is ie vroeg, kon ik niet laten


    Yes Kili, Yes!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elrohir schreef:
    (...)

    Heheh, ahw. Well, mine does have a woman/girlfriend/female persone who he loves.. But yeah, It's a strange love I have for him. He's just to awesome and I broke my heart a bit when I let him almost die..

    Ah, wie is het?, of is dat geheim ;)
    Sorry girls, maar hij keek me zo lief aan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    We all agree on this one


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ah, wie is het?, of is dat geheim ;)
    Sorry girls, maar hij keek me zo lief aan


    Mijn personage Rogier Brooks :') Sinds ik hem gecreëerd heb, ben ik steeds meer van hem gaan houden, haha.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Mijn personage Rogier Brooks :') Sinds ik hem gecreëerd heb, ben ik steeds meer van hem gaan houden, haha.

    Aha, dat heb ik nu met Daniël een personage uit een fanfic van mij, maar nu is mijn oog ook gevallen op Fëanor :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Aha, dat heb ik nu met Daniël een personage uit een fanfic van mij, maar nu is mijn oog ook gevallen op Fëanor :)


    Hahaha, altijd leuk ^^
    Nu heb ik opeens zin gekregen om verder aan zijn characterbios te werken, haha.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, altijd leuk ^^
    Nu heb ik opeens zin gekregen om verder aan zijn characterbios te werken, haha.

    .Van Rogier?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    .Van Rogier?


    Jep :Y) En ik noem hem trouwens eigenlijk altijd Brooks, haha.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Jep :Y) En ik noem hem trouwens eigenlijk altijd Brooks, haha.

    Aha, nice :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf




    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hahaha, omg xD


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Hahaha, omg xD

    valt me nu pas op hoe goed ze bij elkaar aansluiten :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Voor iedereen die het Sindarijns wil leren (en andere talen van Middle Earth): Languages of Middle Earth

    Er komt een keer per dag of 1 keer per twee dagen een nieuw stukje ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Voor iedereen die het Sindarijns wil leren (en andere talen van Middle Earth): Languages of Middle Earth

    Er komt een keer per dag of 1 keer per twee dagen een nieuw stukje ^^

    Je bent geweldig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    Voor iedereen die het Sindarijns wil leren (en andere talen van Middle Earth): Languages of Middle Earth

    Er komt een keer per dag of 1 keer per twee dagen een nieuw stukje ^^


    Oeh, nice ^^


    Stenenlikker