• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb hem pas vorig jaar voor het eerst gezien (toen ik 12 was dus).
    Eerst zag ik An Unexpected Journey, toen heel LotR en in Januari 2014, Desolation Of Smaug ^^
    En ben pas sinds DOS een echt fan ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, whuuut? Das wel erg vroeg, haha. Ik mocht hem pas op een jaar of 10/11 kijken.


    Was het plan van m'n vader. Daar heeft hij zichzelf nog goed voor vervloekt, denk ik. Mocht hij even alles vertalen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Was het plan van m'n vader. Daar heeft hij zichzelf nog goed voor vervloekt, denk ik. Mocht hij even alles vertalen, haha.


    Hahaha, lol.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, lol.


    Eigenlijk wel grappig. Ik ben drie jaar (veronderstel ik) jonger dan jij en ik heb die films eerder gezien (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ahwahw... Ga me alsjeblieft niet weer een ernstige David Wenham obsessie geven...


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)



    Is dat nu een gif of een gewoon plaatje?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Is dat nu een gif of een gewoon plaatje?

    Een gif, maar hij beweegt nauwelijks. :')


    Caution first, always.

    Ik ga nu beginnen met het kijken van LotR - Fotr. :Y)
    Eigenlijk vind ik het jammer dat ik niet vanaf het begin bijgehouden heb hoe vaak ik het gekeken heb.

    Newton schreef:
    (...)



    Daaaahw.... He's too vanallesennogwat......


    Stenenlikker

    Faramir die bevestigd dat hij awesome, handsome en nog heel veel meer is :')



    En nu ga ik wiskunde maken, byeee!


    Stenenlikker

    ik las in het 4de leerjaar 12+ en ik bleef daar steken tot een tijdje geleden
    mijn ouders wouden mij jongeren boeken laten lezen dus ben ik naar de volwassenen afdeling gegaan en heb de boeken van J.R. R. Tolkien gepakt
    en na het boek heb ik ook de films gekeken
    ik heb nog geen moment spijt gehad(Y)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik wil de lotr boeken echt nog een keer kopen. Maar tot nu toe heb ik dat telkens uitgesteld. Slecht slecht. (no_chears)

    Witchking schreef:
    Ik wil de lotr boeken echt nog een keer kopen. Maar tot nu toe heb ik dat telkens uitgesteld. Slecht slecht. (no_chears)

    Mijn broer heeft een héél dik boek, genaamd: In de Ban van de Ring. Compleet met voorwoord, voorwoord van de vertaler, een verhaaltje over de era's tevoren en dergelijken en de ring volgens mij, de drie boeken, onderling onderverdeeld in twee boeken, en de appendixen. Ik heb alles tot de appendixen gelezen, en in de appendixen heb ik volgens mij nog een verhaaltje over Aragorn en Arwen gelezen.
    Deze is dat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Elrohir schreef:
    Faramir die bevestigd dat hij awesome, handsome en nog heel veel meer is :')



    En nu ga ik wiskunde maken, byeee!

    Ik zie altijd Richard Castle in hem, vraag me niet waarom. Als je ze namelijk naast elkaar zet, lijken ze volgens mij totaal niet op elkaar x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Mijn broer heeft een héél dik boek, genaamd: In de Ban van de Ring. Compleet met voorwoord, voorwoord van de vertaler, een verhaaltje over de era's tevoren en dergelijken en de ring volgens mij, de drie boeken, onderling onderverdeeld in twee boeken, en de appendixen. Ik heb alles tot de appendixen gelezen, en in de appendixen heb ik volgens mij nog een verhaaltje over Aragorn en Arwen gelezen.
    Deze is dat.


    dat is het boek dat ik nu aan het lezen ben:D


    Alles heeft betekenis, ook niets