• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Feanor schreef:
    (...)
    wat voor effect is dat dan?



    ]


    En van deze twee :Y) Wist niet precies over welk stuk hij het had, maar denk de bovenste ^^
    We waren bij de cultuurmodule legers aan het bouwen en toen kwam zo'n wiskundeleraar binnengewandeld, die met iemands legers begon te klooien/spelen :')


    Stenenlikker

    Eeh ik zie niks


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Eeh ik zie niks


    Nooh? Ik namelijk wel. In ieder het effect van een ruiter charge op voetsoldaten. BAM!


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Nooh? Ik namelijk wel. In ieder het effect van een ruiter charge op voetsoldaten. BAM!

    Ik heb um al, en ik weet wat het probleem was, nu zie ik het ook


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oh en Took, zou je mijn Hobbitverhaal in de lijst willen zetten?
    Het heet Redemption |The Hobbit|.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    BlancheNeige schreef:
    Oh en Took, zou je mijn Hobbitverhaal in de lijst willen zetten?
    Het heet Redemption |The Hobbit|.


    Sure.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Sure.


    Dankjewel (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik wil ook een verhaal met LOTR/The Hobbit, maar ik weet niks :'D Ach ja


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Door mijn lange teksten, is mijn quiz officieel van quizlet gehaald :( Maar ik heb wel alles in een story gezet in de plaats ;)
    Ten Minutes In Heaven (The Hobbit) .
    Ik hoop dat het nog steeds even leuk is voor iedereen zo ;)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    Door mijn lange teksten, is mijn quiz officieel van quizlet gehaald :( Maar ik heb wel alles in een story gezet in de plaats ;)
    Ten Minutes In Heaven (The Hobbit) .
    Ik hoop dat het nog steeds even leuk is voor iedereen zo ;)
    x Stefanie.


    Bale, het was een leuke quiz, Maar ik ga zeker naar die story, echt geniaal


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    mysterieus schreef:
    Door mijn lange teksten, is mijn quiz officieel van quizlet gehaald :( Maar ik heb wel alles in een story gezet in de plaats ;)
    Ten Minutes In Heaven (The Hobbit) .
    Ik hoop dat het nog steeds even leuk is voor iedereen zo ;)
    x Stefanie.


    huh xp ik wist niet dat ze dat konden doen als je teksten lang waren!
    je ziet toch wel vaker quizzen met zulke lange teksten... *vreemd*


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben op het moment bezig met het 'herschrijven' van het einde van The Hobbit. Aangezien het in het boek allemaal heel minimaal was en erg snel ging, wilde ik graag (voor mezelf, maar ook omdat ik het leuk vind) dat stuk languit schrijven. Bovendien is de film anders dan het boek en schrijf ik het dus met de film mee. (:

    Battle of the Five Armies • Hobbit
    Dit zal een kort verhaal worden. Zitten wel spoilers in though! Dus als je het boek nog niet gelezen hebt, raad ik je aan om niet op de link te klikken. (:

    Witchking schreef:
    Battle of the Five Armies • Hobbit
    Dit zal een kort verhaal worden. Zitten wel spoilers in though! Dus als je het boek nog niet gelezen hebt, raad ik je aan om niet op de link te klikken. (:


    Mijn abo heb je. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Witchking schreef:
    Battle of the Five Armies • Hobbit
    Dit zal een kort verhaal worden. Zitten wel spoilers in though! Dus als je het boek nog niet gelezen hebt, raad ik je aan om niet op de link te klikken. (:

    en mijn abo ook:D


    Alles heeft betekenis, ook niets