• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Witchking schreef:
    Kíli en Fíli samen als broers - ja, maar niet verder. Dat is gewoon niet cool. D:

    Daar ben ik het mee eens, zoiets is gewoon weg eng om te lezen, of naar te kijken


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Newton schreef:
    Ik ben eigenlijk wel even nieuwsgierig... Wie van jullie shipt er allemaal Bilbo/Thorin? Op de buitenlandse fanfiction websites is het dé Hobbit-ship.
    Ikzelf ship haast nooit Tolkien personages als het niet canon is. Ik ben alleen een hardcore Elrond/Thranduil shipper, maar voor de rest gaat het niet bij mij. :')


    Nee... Gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:42 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Witchking schreef:
    3 stories in de top! *O*

    the hobbit neemt de wereld over(dance)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:56 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Kili/Fili shippers maken me bijna aan het huilen. Ik vind het gewoon… te absurd voor woorden.


    Bij mannen doe ik over het algemeen alleen aan vriendschappelijk shippen :Y) of heeft dat weer en andere naam?


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Bij mannen doe ik over het algemeen alleen aan vriendschappelijk shippen :Y) of heeft dat weer en andere naam?

    Volgens mij heet het dan ook gewoon 'shippen', maar dan is het een bromance of je brOTP. (:


    Caution first, always.

    Wauw, ik denk zijn de hobbit fans aan het uitsterven of zo, m'n inbox blijft maar op 4 staan. Blijkt dat er allang een 11e is -_- Hoe dan ook, ik finsh vandaag of morgen mijn nieuwe Hobbit verhaal! Met hulp aan LakeTown, nu nog even iemand zoeken die goed is in muziek vinden die erbij past. Zelf had ik al wat in me hoofd maar toch. Iemand hier interesse in muziek zoeken xD


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Angusto schreef:
    Wauw, ik denk zijn de hobbit fans aan het uitsterven of zo, m'n inbox blijft maar op 4 staan. Blijkt dat er allang een 11e is -_- Hoe dan ook, ik finsh vandaag of morgen mijn nieuwe Hobbit verhaal! Met hulp aan LakeTown, nu nog even iemand zoeken die goed is in muziek vinden die erbij past. Zelf had ik al wat in me hoofd maar toch. Iemand hier interesse in muziek zoeken xD


    Me! Als je tenminste het soort muziek zoekt, waar ik dol op ben :') Two Steps From Hell, Immediate Music, enz.


    Stenenlikker

    Newton schreef:
    (...)
    Volgens mij heet het dan ook gewoon 'shippen', maar dan is het een bromance of je brOTP. (:


    Ah, mooi. Heb vandaag tijdens scheikunde een shipschema gemaakt van mijn personages. Drie personages vormen een vriendschapsshipdriehoek :')


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Me! Als je tenminste het soort muziek zoekt, waar ik dol op ben :') Two Steps From Hell, Immediate Music, enz.


    Oké!


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Angusto schreef:
    (...)

    Oké!


    Nahja, wat precies zoek je?


    Stenenlikker

    Nog 3 reacties te gaan en we hebben Topic 11 ook alweer uit ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Nog 3 reacties te gaan en we hebben Topic 11 ook alweer uit ^^

    Nog twee, op naar 12


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Noooo, ik zit net in topic 11 wheeee. Ik ga in het weekend vanaf Hobbit 1, tot LOTR 3 kijken. Ik heb ergens een download van Hobbit 2 gevonden!


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Lanthir schreef:
    Nog 3 reacties te gaan en we hebben Topic 11 ook alweer uit ^^


    Yes. :Y) Zou iemand anders het nieuwe topic willen openen? Dat gaat nogal moeilijk met mijn mobiel.

    Edit: Anders open ik hem zelf, maar dan zullen jullie wel efkes moeten wachten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:46 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''