Schaamteloos[BoyLoveStory]
Jim is een jongen van 16 jaar. Hij groeit op in een grote familie wat niet altijd even gemakkelijk is. Jim is slachtoffer van pesterijen door de gevreesde Mike en zijn gevaarlijke broers. Ondanks dat Mike hem altijd treitert begint Jim langzaam gevoelens te krijgen voor deze badguy. Maar hoe reageren zijn familie en Mike hierop?
[16+]
[Dit verhaal is gebaseerd op de serie Shameless U.S ]
Stukje uit het verhaal:
Ik sta rustig in de winkel te werken wanneer de winkeldeur open gaat en ik hoor hoe er van alles wordt om gegooid met luid geschreeuw 'Stelletje flikkers'. Door de schappen heen kijk ik naar de voorkant van de winkel. En wat ik al dacht, die pestkop van een Mike is weer bezig. Ik kijk waar Vincent is en zie dat hij machteloos toe kijkt naar het schouwspel wat er voor hem gebeurt. Waarom doet hij niks? Ik wil naar voren lopen, maar hoor al dat winkeldeur weer met een klap dicht gaat. Ik loop toch door om te kijken wat de schade is. Overal liggen blikken en snoepjes. Ik kijk Vincent aan, 'Waarom deed je niks?' 'Hij had een mes bij zich.' Ik slik even en ben blij dat ik niet op tijd bij Mike was aangekomen
http://www.quizlet.nl/stories/144717/schaamteloosboylovestory/
xxxAngie