• Ik heb hier nog geen topic over gezien, als dat er wel al is, sorry. :x

    Cast van 'Glee' studeert af in 2012
    dinsdag 21 juni 2011

    Geen romantiek meer tussen Rachel en Finn. Geen extravagante modeuitspattingen meer van Kurt. Geen gospel of R&B tunes die voortgebracht worden door Mercedes. Inderdaad: de originele castleden van 'Glee' verdwijnen van het scherm.
    stuur dit artikel door discussieer mee
    in het forum

    Het idee kwam van bedenker Ryan Murphy. "Ik wil niet in termen van 'wegwerken' of 'vervangen' denken. Iedereen houdt van de cast en de acteurs en actrices hebben enorm veel talent. Maar wat ik wil, en wat de cast wil, is geen show waar iedereen acht jaar op de middelbare school zit. We willen echte ervaringen en dus een echte tijdslijn volgen", aldus Murphy.

    In 'Glee' zien we hoe de levens van een aantal jongeren ingrijpend veranderen wanneer ze op school deelnemen aan de zangclub. In mei 2012 studeren de hoofdpersonages echter af en worden ze vervangen door nieuwe gezichten. Die zullen in seizoen 3 voor het eerst verschijnen.

    Maar niet getreurd: Matthew Morrison en Jane Lynch blijven als leerkracht aan de slag.

    (Bron)



    Ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee. Dan heb ik bijna nog liever dat ze gewoon helemaal stoppen, want als ze een nieuwe generatie erbij halen wordt het weer zo uitgerekt. :x
    Maar wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Don't care, heb niks met Glee.


    ars moriendi

    Dit gaat echt fail worden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik luister meestal gewoon de muziek :'D ik kijk wel hoe het word:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aan de ene kant wel origineel, maar ik wil geen nieuwe cast ;( Ik ga teveel 'gehecht' zijn aan de oude, dus dat nieuwe wordt maar niets


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien kunnen ze er een Universiteit-school maken ofzeuww.. Of nieuwe cast


    Firm believer of all that is magic

    USB schreef:
    Dit gaat echt fail worden


    Out of dreams.

    DIRK schreef:
    Don't care, heb niks met Glee.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    USB schreef:
    Dit gaat echt fail worden


    Trouwens,

    ik vind jou naam echt genius haha

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 22:13 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    USB schreef:
    Dit gaat echt fail worden


    Inderdaad, dat denk ik dus ook. En ik vind de personages die ze nu hebben juist zo leuk. Dunno, gooi er dan wat nieuwe bij en rek het laatste jaar uit tot het stiekem bijna twee jaar duurt, maar een helemaal nieuwe cast is wel heel heftig. Dan heb je in feite gewoon hetzelfde verhaal opnieuw, maar dan met andere mensen, want een heel andere verhaallijn kunnen ze vast ook niet bedenken. .___.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Finally they gtfo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    USB schreef:
    Dit gaat echt fail worden


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Nja, aan de ene kant is het kut, maar kom op zeg. We weten nu al dat ze volgend jaar Nationals gaan winnen :'D


    SLOAN.

    Misschien valt het mee, maar misschien niet...


    Life is hard and then we die

    Dat ze een beter meisje voor een personage als Rachel kiezen, ik vind haar zo irritant he, die lippen, te grote mond, die neus... ugh -.-


    -

    NOO, ik ben verliefd op Darren Criss, hij mag niet weg(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.