• Ja, ik weet niet of dit mogelijk is of ooit is gesuggereerd, maar goed: de meesten weten wel dat het niet werkt als je een foto aan de linker kant probeert te krijgen, terwijl het wel naar rechts kan. Ik heb geen idee waarom dit zo is, maar kan het niet worden geprogrammeerd? Ik zou het wel leuk vinden voor de opmaak op profielen/stories. :]

    Of het kan wel en ik ben dom/loop achter. Please, no hate.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SeIcouth schreef:
    (...)

    Een printscreen zou fijn zijn!

    Zie de post hierboven ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Raar heb het even geprobeerd op mijn profiel door dat gewoon te kopiëren en te plakken maar werkt alsnog niet.

    Gomenasai schreef:
    Raar heb het even geprobeerd op mijn profiel door dat gewoon te kopiëren en te plakken maar werkt alsnog niet.

    Dat komt waarschijnlijk omdat ik veel te veel tabs daar heb staan. Ik zou het even iets minderen :Y)
    Kijk maar even op mijn profiel, daar werkt het namelijk wel.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 22:45 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Nee, voor één regel een heleboel tabs. Je tekst blijft namelijk altijd aan de rechterkant, maar je moet je foto een andere kant opduwen.
    Wacht ik zet het hier even neer, en dan kun je door de reactie te quoten kijken hoe 't zit. ^^

    Onzin
    Onzin
    Onzin
    Onzin
                                                                                                                                                                      Onzin


    Damn, in forumposts werkt het niet, maar in mijn story werkte het wel.


    Oh, ik snap hem. Even uitproberen in mijn profiel.


    Some people are art and do art at the same time

    Serenitae schreef:
    Ik ben voor. Mij lukt het namelijk ook niet, en het lijkt me wel leuk om wat afwisseling op mijn profiel te hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Paranymph schreef:
    (...)
    Nee, voor één regel een heleboel tabs. Je tekst blijft namelijk altijd aan de rechterkant, maar je moet je foto een andere kant opduwen.
    Wacht ik zet het hier even neer, en dan kun je door de reactie te quoten kijken hoe 't zit. ^^

    Onzin
    Onzin
    Onzin
    Onzin
                                                                                                                                                                      Onzin


    Damn, in forumposts werkt het niet, maar in mijn story werkte het wel.


    Some people are art and do art at the same time

    Indien je het met tekst naast wilt, dan kan dat, want mijn profiel is zo. Klik op de quote om de codes te zien.








    Nami channels the primal energies of the ocean,
    harnessing its mystical restorative properties and
    commanding the raw power of the tides themselves.
    Though many doubted her,
    Nami had the bravery and determination to take on
    a dangerous quest when no one else would.
    Now her people believe she is the Tidecaller,
    a chosen one destined to complete a quest essential
    to the survival of her entire race.




    "The softest water wears down the hardest rock."
    - Nami




    Walking through the city we grew up and everything has changed again. I remember fighting to believe in truth and tell the good will win. But we were young almost in love, too scared to reach out for what was. Walking past the house that you grew up and men it looks so different now. Remembering the story of your first kiss, the feeling of my heart ripped out. And we were young almost in love, too scared to reach out for what was. Looking back we tried to laugh. Silly kids the ghost of past.

    You were just a girl, you wrote a letter that said that we were dearest friends. I pushed myself to read a little further it said that we were until we’re dead. But we were young almost in love, too scared to reach out for what was. Looking back we tried to laugh. Silly kids the ghost of past.

    City Kids - Flyleaf

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 23:25 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waah, dankje Nami het is gelukt naar heel lang kijken en nadoen haha c:

    Ik heb trouwens een vraag die hier niet echt over gaat, maar het heeft ook met de uitlijning te maken en het lijkt me idioot om er een nieuw topic voor te maken. Hoe komt het dat onderstaande tekst er in mijn gastenboek zo uitziet, terwijl ik de codes van de eerste gebruik?

    Normaal:

    ~ Read, answer, delete. ~


    In mijn gastenboek:

    ~ Read, answer, delete. ~

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Niet alle functies zijn overal even goed geimplementeerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 19:30 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Serenitae schreef:
    Ik ben voor. Mij lukt het namelijk ook niet, en het lijkt me wel leuk om wat afwisseling op mijn profiel te hebben.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    ^ Read the whole topic.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.