• Mwiep.

Reality's overrated.

Daar zeg je me wat, Gab. Hmmm... Lastig.

Ik keek wie is de mol, haha.

Danmarks Dynamite.

Bradleys schreef:
    Daar zeg je me wat, Gab. Hmmm... Lastig.

Ik zat al op haar, dus nu nog meer..

Danmarks Dynamite.

Sjalalie, sjalala.

Danmarks Dynamite.

Ik zit ook op Sophie :3

En Ness, ik vind het heel erg voor je dat The Wanted er een tijdje mee kapt. Maar vergeet niet dat hun liedjes voor altijd bestaan en ze dus altijd zult kunnen luisteren. Ookal snap ik dat dat anders gaat zijn. Xx

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Gabs, heb jij mijn snap nu eigenlijk al gezien? :3

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Mijn pf is goddelijk.

Hebben mensen getiny'd? Welke bedoel je Aniekie?

Danmarks Dynamite.

Ik zit ook wel op Jeniffer..

Hooi ik kwam even om een random bericht hier te plaatsen

Aanezien ik ziek ben heb ik me getrakteerd op de zevense keer this is us
    Staren naar mn vijfenvijftig posters
    En de hele dag filmpjes kijken ondank de hoofdpijn

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Nee, ik wist niet dat jullie gisteren aan het tinyen waren, maar daar ging het niet om. Het gaat om mij met een papier in mijn hand, of heb je die niet gekregen? Anders maak ik er morgen nog een ;3

Maar goed, ik moet nog even wiskunde herhalen-morgen twee uur test daarvan-. Dus alvast; Slaap lekkkkker ;3

MeIlark schreef:
    Nee, ik wist niet dat jullie gisteren aan het tinyen waren, maar daar ging het niet om. Het gaat om mij met een papier in mijn hand, of heb je die niet gekregen? Anders maak ik er morgen nog een ;3

Maar goed, ik moet nog even wiskunde herhalen-morgen twee uur test daarvan-. Dus alvast; Slaap lekkkkker ;3

Jaaaa, die heb ik gekregen hihi! Oh, op die manier. Oh wacht, toen was ik er ook niet, of wel.. idk.
    Slaaplekker!

Danmarks Dynamite.

IrishNialler schreef:
    Hooi ik kwam even om een random bericht hier te plaatsen

Aanezien ik ziek ben heb ik me getrakteerd op de zevense keer this is us
    Staren naar mn vijfenvijftig posters
    En de hele dag filmpjes kijken ondank de hoofdpijn

Hallo.

Reality's overrated.

MeIlark schreef:
    Mijn pf is goddelijk.

Reality's overrated.

(Met die quote bedoelde ik Niekie's pf. Haha. Al is die van mij ook wrl heel... no, just kidding.)

Reality's overrated.