• Dit jaar komt One Direction met maar liefst 2 Boeken. Volgends Britsche kranten gaat het om een autobiografie en een jaarverslag voor 2015.
    Het eerste boek komt warschijnlijk in september en de andere met kerst. Het eerste boek word 24 euro en het tweede boek 10 euro. Ik heb hieronder de link waar ik het vandaan heb. Ik hoop echt dat het waar is, want als het waar is ik koop ze de eerste dag nog zo gouw ze uit zijn. Weet iemand van jullie hier meer van?

    http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/one-direction-komt-met-twee-boeken

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 18:30 ]

    Bullshit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Endorphin schreef:
    Hebben ze weer geld tekort?


    Denk niet dat ze geld te kort hebben

    Barnabas schreef:
    Koop eens een goed boek, waar je echt wat van leert. (cat)


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Barnabas schreef:
    Koop eens een goed boek, waar je echt wat van leert. (cat)


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    adorepaulien schreef:
    (...)

    Denk niet dat ze geld te kort hebben

    Ik bedoel met 'geld tekort' dat ze nog meer geld willen. Ik weet ook wel dat ze geld genoeg hebben.


    Take me to wonderland

    Ik vind de biografieën van 1D om eerlijk te zijn onzin. Ik heb 100% one direction gelezen en daar stonden echt een hoop onwaarheden in. En sowieso, als ik iets nodig heb, heb ik Google, haha.


    Searching heavens for another earth

    Barnabas schreef:
    Koop eens een goed boek, waar je echt wat van leert. (cat)


    Ex astris, sciencia