• Ten eerst: ik wist niet zo goed waar ik dit het beste kon plaatsen, dus sorry als dit de verkeerde plek is

    En dan het echte topic:
    Hé ik heb veel RPG's gedaan, maar op een andere site, waar ik vooral ORPG's (O= Only dus met z'n tweetjes) deed, maar dat mag hier niet. Daar bij was het nooit zo uitgebreid als hier. Dus wie gaat er een nieuw RPG beginnen en wilt mij wel op weg helpen hiermee?

    Als vast bedankt!

    Je mag wel ORPG's doen, maar dan via PB of via een story.
    Hier kan je als je wilt een oproepje plaatsen of iemand uit de lijst een berichtje sturen of ze dat met jou willen doen.


    Your make-up is terrible

    Ja oké, maar ik vind zo'n forum overzichtelijker. Beetje flauw dat het niet mag, want wie doe je er kwaad mee, naja. In ieder geval bedankt.

    yourfriend schreef:
    Ja oké, maar ik vind zo'n forum overzichtelijker. Beetje flauw dat het niet mag, want wie doe je er kwaad mee, naja. In ieder geval bedankt.


    Story is ook erg overzichtelijk, dat gebruik ik.
    Het is niet flauw, want in de regels staat dat er geen topics aangemaakt mogen worden voor enkel bepaalde mensen, dus als je een ORPG aanmaakt voor enkel één ander persoon mag de rest niet meedoen en dat mag gewoon niet. Best logisch.


    Your make-up is terrible

    Als je het zo zeg, snap ik het wel.

    Bij een forum kun je alleen even terug kijken wat de ander schreef, terwijl je je eigen stukje schrijf, bij een Story niet en PB dat spreekt me al helemaal niet aan.