• Om het vervolgens in stukken te breken.

    Ik heb het over een jongen uit mijn buurt. Die gast is knap en dat weet hij. Hij heeft dan ook al alle meisjes in mijn buurt gehad behalve mij. En ik wil hem ook niet. Ik zie hem gwn als een kennis waar ik zo afentoe mee praat en nu bestookt hij me met smsjes dat ik zo knap ben...

    hij is levenloos...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 20:40 ]

    jij bent levenloos:W


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    1 woord: Player!

    Hondenkoekje schreef:
    jij bent levenloos:W


    Pardon?

    Ja en jongens zijn stom!
    Laat je verdorie al een half jaar merken dat je ze leuk vind, laat hij jou merken dat hij jou leuk vind en pats boem heeft die sinds vandaag ineens met een andere bimbo! :/


    dream, dare, fly!

    raplove schreef:
    (...)

    Pardon?


    Om het vervolgens in stukken te breken.

    Ik heb het over een jongen uit mijn buurt. Die gast is knap en dat weet hij. Hij heeft dan ook al alle meisjes in mijn buurt gehad behalve mij. En ik wil hem ook niet. Ik zie hem gwn als een kennis waar ik zo afentoe mee praat en nu bestookt hij me met smsjes dat ik zo knap ben...

    Jongens zijn levenloos...

    Dat bedoel ik


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    NienkePOINK schreef:
    1 woord: Player!

    Lol wou ik ook zeggen xD


    Stop wishing, Start doing..

    ShannonLeto schreef:
    Ja en jongens zijn stom!
    Laat je verdorie al een half jaar merken dat je ze leuk vind, laat hij jou merken dat hij jou leuk vind en pats boem heeft die sinds vandaag ineens met een andere bimbo! :/


    Dat bedoel ik nu!

    haha, die jongen is zielig en het niet waard


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hondenkoekje schreef:
    (...)

    Om het vervolgens in stukken te breken.

    Ik heb het over een jongen uit mijn buurt. Die gast is knap en dat weet hij. Hij heeft dan ook al alle meisjes in mijn buurt gehad behalve mij. En ik wil hem ook niet. Ik zie hem gwn als een kennis waar ik zo afentoe mee praat en nu bestookt hij me met smsjes dat ik zo knap ben...

    Jongens zijn levenloos...

    Dat bedoel ik


    Je moet je niet aangesproken voelen.

    Wij meisjes zijn nu gwn eenmaal zo. Als een jongens ons hart breekt zijn alle jongens de lul.

    Wat wil je nu dat ik daarop moet zeggen? (';

    Ik denk niet dat een jongen íedereen uit zijn buurt wilt.
    Als hij zo'n player is, dan pakt hij geen lelijk meisje, en ik denk niet dat alle meisjes uit jouw buurt allemaal knap zijn?


    Me so good.

    ShannonLeto schreef:
    Ja en jongens zijn stom!
    Laat je verdorie al een half jaar merken dat je ze leuk vind, laat hij jou merken dat hij jou leuk vind en pats boem heeft die sinds vandaag ineens met een andere bimbo! :/


    Dat komt me bekend voor. Ik snap dat dus echt niet, waarom kiezen ze dan opeens zo'n kind. Maarja, hopelijk zijn er ook nog jongens die dat niet doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    raplove schreef:
    (...)

    Je moet je niet aangesproken voelen.

    Wij meisjes zijn nu gwn eenmaal zo. Als een jongens ons hart breekt zijn alle jongens de lul.


    Tsssssss... Dat noem ik pas levenloos, trouwens er zijn meisjes die niet zo'n instelling hebben:W

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 20:41 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sweden schreef:
    Wat wil je nu dat ik daarop moet zeggen? (';

    Ik denk niet dat een jongen íedereen uit zijn buurt wilt.
    Als hij zo'n player is, dan pakt hij geen lelijk meisje, en ik denk niet dat alle meisjes uit jouw buurt allemaal knap zijn?


    Daar gaat het hem niet om. Heeft die 1 dag met ze en dan dump!

    Hondenkoekje schreef:
    (...)

    Tsssssss... Dat noem ik pas levenloos


    Ik heb het al veranderd. Chill maar...

    raplove schreef:
    (...)

    Daar gaat het hem niet om. Heeft die 1 dag met ze en dan dump!

    Lijkt em nogal raar dat hij dan zoveel meisjes heeft gehad. Aangezien het toch na een dag uit is, lijkt het me logisch dat iedereen dat merkt?
    Da theet gezond verstand. (';
    Besteed gweoon geen aandacht aan hem.


    Me so good.