• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Opheliac Deceased.
    - Montana Kenley Fonteyn; Natsukashii
    - Jacky Kendra Smith; Medousa
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Hector.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov - overgenomen door Zarathos (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Assassin Deceased.
    - Matthew Blythe; Hector.

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Viezerd.
    En dan noemen ze mij de vreemde van ons twee, ma' jij ken er ook wa' van heur.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    The fuck? Ik bedoelde echt liefde, geen seks. :') Of wait, jij vind liefde vies. Da's waar 'ok.
    Hehehe. Didn't say anything. :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, waarom herken ik mezelf hierin? Zusterliefde, aaaah.
    De posts zijn erg leuk!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia schreef:
    Lol, waarom herken ik mezelf hierin? Zusterliefde, aaaah.
    De posts zijn erg leuk!

    Derrick is toch deels bezorgd om Chrissie. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes, Marc, we get some lovin! Eindelijk vind iemand ons niet raar, hehehe *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yes, Derrick is lief voor haar en dat apprecieert ze echt. Zelfs al staat hij half naakt voor haar te paraderen, haha. Daar zal ze wel aan wennen. :'D
    Wel, ik ben zelf raar so yeah. Of course vind ik jullie niet raar. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yussh. I put the compliment in the pocket. Ik had enkele dingen van de tweeling al opgeschreven, maar toen kwam Maia met het idee om ons te doen in mannelijke vorm. Urgh. Zij is overduidelijk een Marcus :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Yussh. I put the compliment in the pocket. Ik had enkele dingen van de tweeling al opgeschreven, maar toen kwam Maia met het idee om ons te doen in mannelijke vorm. Urgh. Zij is overduidelijk een Marcus :')

    Bek dicht, rotkind. (cat). Nick-de-pik!

    @Ferocia: Derrick geeeeeft om haar, haha. Hij vergeet daarbij dat hij halfnaakt voor haar staat en Montana ook nog in de ruimte is. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, o god. :'D
    Blijkbaar, maar dan kan Chrissie stiekem van het uitzicht genieten. (A)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha, ja, blijkbaar, dan kan ze dat doen. Erg onschuldig is ze niet meer, hé! :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O, maar Chrissie gaat van: "Kijken mag, aankomen niet." Naja, dat laatste durft ze niet tenzij ze het doet zonder na te denken, haha. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Bek dicht, rotkind. (cat). Nick-de-pik!

    @Ferocia: Derrick geeeeeft om haar, haha. Hij vergeet daarbij dat hij halfnaakt voor haar staat en Montana ook nog in de ruimte is. :'D.

    Nee, kut Raccoon. Nog even en ik hak de jouwe af. Ik ben overduidelijk een Laurens, geen Nick -,-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ferocia schreef:
    O, maar Chrissie gaat van: "Kijken mag, aankomen niet." Naja, dat laatste durft ze niet tenzij ze het doet zonder na te denken, haha. :'D

    Zoals in de badkamer! *wbw* Oooh, maar dan slaat de mood wel heel snel om bij Derrick, hoor! Haha. This is gonna be fun. :Y).

    @ Nick-de-pik: COME AT ME, BRO.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay, ik denk niet dat ik jullie nog volg so I'll act like I didn't read any of it. :'D
    Yes, zoals in de badkamer. Haha, this is gonna be fun indeed. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia schreef:
    Okay, ik denk niet dat ik jullie nog volg so I'll act like I didn't read any of it. :'D
    Yes, zoals in de badkamer. Haha, this is gonna be fun indeed. :Y)

    Maakt niet uit, we zijn ook wel lastig te volgen. :'D.
    Toch vraag ik me wel lichtelijk af wat Montana hierbij gaat doen, hahaha. Volgens mij gaat die ook denken van: thefuck.


    Quiet the mind, and the soul will speak.