• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Opheliac Deceased.
    - Montana Kenley Fonteyn; Natsukashii
    - Jacky Kendra Smith; Medousa
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Hector.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov - overgenomen door Zarathos (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Assassin Deceased.
    - Matthew Blythe; Hector.

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hosea, haha, die laatste zin ook: 'Voor een tweede keer nam Matt haar in zich op en besloot haar maar op haar woord te vertrouwen.' Genius. Ik ga terug schrijven.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 20:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ‘Sommige mannen vinden het aantrekkelijk als een vrouw bloost.’
    Chrissie vroeg zich af of hij daarmee bedoelde dat hij Monti aantrekkelijk vond als ze bloosde, waarin hij geen ongelijk had. Montana was een erg aantrekkelijke vrouw en het zou haar ook niets verbazen als Derrick meteen voor haar charmes zou vallen. Ze was er onbewust op voorbereid, maar de gedachte alleen al deed meer pijn dan ze gehoopt had.

    N'aww. Dat zou Derrick echt niet doen. ;o.

    En misschien is het trouwens ook een plan om de beginpost aan te passen, die heeft wel een update nodig.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 22:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ Rustig, daar dacht ik eerder ook al aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Lolicia: yeah! Moet het wel nog lezen. :')
    @Morticia: dat weet zij niet, ze denkt dat alle mannen hetzelfde zijn. ;3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ^ Dat is zo... Nou, dan zal Derrick eens het tegendeel gaan bewijzen!
    Hehe, perfect met het plannetje dat ik voor hem heb. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Teeeell meeeeee. D:
    @Lolicia: Jacky was grappig, haha. Vindt Matt vast niet zo. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    Teeeell meeeeee. D:
    @Lolicia: Jacky was grappig, haha. Vindt Matt vast niet zo. :')

    Haha, oké. Ik was van plan om 'm wat te veranderen, want ik dacht dat je er niets aan had.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hosea schreef:
    Teeeell meeeeee. D:
    @Lolicia: Jacky was grappig, haha. Vindt Matt vast niet zo. :')

    Nee, je leest het wel na Montana's post. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeaaaah! Hij's trouwens voor niets gaan douchen, haha. Chrissie laat hem en Jared echt niet achter als ze Monti gaat helpen. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, oké. Ik was van plan om 'm wat te veranderen, want ik dacht dat je er niets aan had.

    Ik zou wel iets kunnen fabriceren but feel free to do it. (;


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    (...)
    Ik zou wel iets kunnen fabriceren but feel free to do it. (;

    Ghehe, oké. c: Ik ga wel eerst even een andere post doen. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hosea schreef:
    Yeaaaah! Hij's trouwens voor niets gaan douchen, haha. Chrissie laat hem en Jared echt niet achter als ze Monti gaat helpen. :')

    Of Jared/Derrick gaat haar helpen. :Y).

    Edit: Oh wacht, als Derrick haar gaat helpen, komt hij weer besmeerd terug en mag Chrissie hem schoon schrobben :Y). Hehehe.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 0:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hosea, ik heb de laatste drie stukjes ietwat aangepast. Ik had dat namelijk al in mijn hoofd, maar ik was er niet echt helemaal bij :'). Ik vond het namelijk ietwat onrealistisch dat ze ongedeerd daarvan kon ontsnappen. Zeker toen ze die ingang niet kon vinden, vandaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Morticia: Haha, snoeper. :')
    @Lolicia: Kan ik zeker wel wat mee!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    @Morticia: Haha, snoeper. :')
    @Lolicia: Kan ik zeker wel wat mee!

    (a) Hahaha, is goed toch?
    Trouwens, ik houd van je profielplaatje. Pride and Prejudice! Jij hebt zulke leuke. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.