• Het verhaal speelt zich af in het oude Transylvanie. Er gaan geruchten ten ronde over vampiers. Mensen verdwijnen of worden dood gevonden met ernstige verwondingen. Niemand heeft door wat er gebeurt in het kasteel van de graag, want daar gebeurt al het duistere en donkere. Wij zijn daar onderdeel van. Elk van ons is uniek, maar er zijn ook problemen. Er zijn weerwolven ontdekt buiten Transylvanie en die zullen ervoor kunnen zorgen dat we worden ontdekt. Voor ons is het tijd om de strijd te trekken en op de strijd te gaan met de weerwolven. Of staat de liefde in de weg?


    Hier wordt er gepraat en overlegd over de RPG; Dark Shadows! Wil je dingen bespreken met andere mede spelers? Dan gebeurt dat hier. Hier worden ook dingen overleg qua nieuwe regels over dingen die er verandert zijn in de RPG. Dit word een gewone lekkere praat topic voor elke speler van deze RPG! Ik hoop dat jullie het wat vinden en als er problemen zijn hoorde ik het wel.

    Rollenlijst:

    Vampiers: VAMPIER MEIDEN VOL! + TIJDELIJKE STOP OP VAMPIERS WEGENS TEKORT AAN WEERWOLVEN!
    - Kol Stefano Romano (Buzolic)
    - Jace Miller (Bonjourx)
    -
    -

    - Megan Kath Crowley (Dangerx)
    - Morgyana Miller (Bonjourx)
    - Gereserveerd voor BarnOwl
    - Seliha McAllister (CrazyGirlxx)

    Weerwolven:
    -
    -
    -
    -

    - Gereserveerd voor BarnOwl
    - Rosalynn ''Rose'' Black. (CrazyGirlxx)
    - Gereserveed voor Dangerx
    -

    REGELS VOOR DEZE TOPIC:
    -Niet schelden of pesten! (als je dat wel doet word je meteen uit de rpg gekikt. Sorry, het klinkt hard, maar ik heb een hekel aan pesten)
    -Problemen of vragen? PB me of vraag het gewoon in deze topic

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 11:07 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''