• heey

    ik ben heel snel verliefd
    en ik wil graag dat iemand me tips kunnen geven over liefde
    en niet te snel verliefd worden

    Moet dit topic niet bij 'Liefde, Vriendschap en Familie'? :x
    ON: Kritischer zijn? Maar wat is er mis met verliefd zijn?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, ik heb exact het tegenovergestelde, dus wat dat betreft ben ik - denk ik - wel een goede leermeester.
    Maak ten eerste het verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. For example: een jongen die je een keer begroet met 'hoi' en wel knap vindt, is geen voorbeeld van verliefdheid.
    Vraag jezelf af of de persoon in staat is om jou veel pijn te gaan doen. Natuurlijk kun je dit niet altijd van tevoren weten, maar bij personen die drugs gebruiken, te veel zuipen en geen respect hebben voor jou of je ouders is die vraag wat makkelijker te beantwoorden.
    Vraag jezelf af of de karakters bij elkaar passen.
    Probeer uit te vogelen of de persoon jou kan bieden wat je zoekt in iemand.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Haha, ik heb exact het tegenovergestelde, dus wat dat betreft ben ik - denk ik - wel een goede leermeester.
    Maak ten eerste het verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. For example: een jongen die je een keer begroet met 'hoi' en wel knap vindt, is geen voorbeeld van verliefdheid.
    Vraag jezelf af of de persoon in staat is om jou veel pijn te gaan doen. Natuurlijk kun je dit niet altijd van tevoren weten, maar bij personen die drugs gebruiken, te veel zuipen en geen respect hebben voor jou of je ouders is die vraag wat makkelijker te beantwoorden.
    Vraag jezelf af of de karakters bij elkaar passen.
    Probeer uit te vogelen of de persoon jou kan bieden wat je zoekt in iemand.


    wat zij zegt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    maar hij kijkt me elke dag aan in de aula en ik weet dat onze karakters bij elkaar passen hij heeft respecht.ik werd gepest in het begin van het jaar en toen kwam hij me helpen zo lieff:$