• Hoe zet je een tekst op een shirt? En met welke spullen doe je dat?
    Sommigen zeggen strijken maar je gaat tog niet met gewoon papier op je tshirt strijken.. of wel ?(:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:40 ]

    Nee, daar heb je speciaal papier voor nodig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Nee, daar heb je speciaal papier voor nodig.


    I can't even think straight.

    Je heb daar speciaal papier voor inderdaad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Je heb daar speciaal papier voor inderdaad.


    & Hoe heet dat. Waar kan je het kopen?(:

    Het heet volgens mij gewoon strijkpapier/transferpapier -weet niet zeker- en volgens mij kun je dat vinden in de Hema.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoe doe je dat dan? Is het gewoon:

    Je hebt een t- shirt. Je doet gewoon papier erop , en dan die speciale, en dan strijk je.

    Of

    Je hebt een t- shirt. Je knipt de letters van het speciale papier en doet het op dat t-shirt. Daarna strijk je erover heen. Moet dat zo?(:

    Daar kan ik je verder niet mee helpen, want dat heb ik nog nooit gedaan, sorreh (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    CalvinKlein schreef:
    Hoe doe je dat dan? Is het gewoon:

    Je hebt een t- shirt. Je doet gewoon papier erop , en dan die speciale, en dan strijk je.

    Of

    Je hebt een t- shirt. Je knipt de letters van het speciale papier en doet het op dat t-shirt. Daarna strijk je erover heen. Moet dat zo?(:


    Die eerste, dat tweede werkt totaal niet. Je moet het in spiegelbeeld printen, en op zijn kop erop leggen en dan erover heen strijken :3


    SLOAN.

    Google is your friend.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Google is your friend.


    Damn, my best friend.
    Dankjewel (: