• Zo ongeveer een jaartje geleden heb ik enorm hoge hakken gekocht. Ze zijn 12 cm hoog met een plateauzool van 3 cm. Ik heb ze gekocht omdat ik ze echt mooi vond, maar nooit met de bedoeling om ze echt aan te doen. Maar nu komt er een evenement aan, waardoor ik ze best aan kan doen. Wie mooi wil zijn moet lijden. :W

    Ik heb al op het internet gekeken voor tips, maar ze zeggen allemaal 'veel oefenen!', dat ga ik dus zeker doen, maar mijn nagels groeien langs weerszijden in van mijn beide grote tenen. Ik knip ze er uit, hoor, maar dat gaat desondanks nog zoveeeeel pijn doen, als ik ze dan een hele avond ga aandoen, omdat ik naar voren geduwd wordt en dus steun op mijn kussentjes/tenen.. Heeft iemand dit probleem ook of doen zo'n hoge hakken gewoon pijn bij iedereen zijn tenen? :p

    Wat zijn jullie ervaringen met hoge hakken? ^^


    Let the Night embrace you

    Sowieso ballerina's of zo meenemen voor als je naar huis gaat, haha. Zelf heb ik er niet echt moeite mee, dus kan je verder niet helpen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gelpads in je schoenen doen en vooral met je gewicht op je tenen leunen als je loopt. Niet te kleine stappen nemen, tenzij het een gladde vloer is... rechte rug, etc. Ik heb twee paar van die lengte en zulke plateaus en ja, je hebt pijn aan het einde van de dag, maar dan zie je er wel fabulous uit. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 19:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    mm, ik heb alleen maar schoenen met hoge hak, en ik heb nooit ergens last van, dus ik kan je denk ik niet helpen:) succes ermee!


    The night is dark and full of terrors.

    Jinxed schreef:
    (...)
    Haha, op iemand steunen gaat nogal een vreemd zicht zijn, denk ik, maar in nood kan ik het wel doen. ^^
    Werkt deze foto wel?

    Ja, die werkt wel. En oh, best leuke pumps. :3.
    In elk geval; toi, toi, toi!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik draag nooit hoge hakken, alleen redelijk lage sleehakken. Maar ik zou je het afraden om de hele avond op die dingen te lopen met ingegroeide teennagels als het pijn doet.


    ©1998

    Mijn hakken hebben overigens plateaus van 4-5 cm en zijn geloof ik nog een stukje hoger. Auch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je tenen zijn na een avond op hoge hakken -- in mijn geval 15 cm, altijd dood en ze doen zoveel pijn ö Succes zou ik zeggen (:


    I'm just beautiful me.

    OpheIiac schreef:
    Mijn hakken hebben overigens plateaus van 4-5 cm en zijn geloof ik nog een stukje hoger. Auch.

    Maar volgens mij staat dat jou echt gaaf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Maar volgens mij staat dat jou echt gaaf.

    Hahaha, aw. Ik hoop het. :'D Ik draag het alleen niet vaak, want op school vind ik dat gewoon niet gepast en ik heb nou niet zo heel vaak feestjes en zo. Ik hou gewoon van schoenen. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn hoogste paar hakken heeft een plateau van 4,5 cm en heeft een brede hak. Zelf heb ik nooit echt problemen gehad met hakken lopen :'] Waarschijnlijk zijn mijn voeten immuun voor pijn of zoiets. Wel zijn van die hak/panty sokjes handig. ze geven je voet toch nog iets van een kussentje ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    OpheIiac schreef:
    (...)
    Hahaha, aw. Ik hoop het. :'D Ik draag het alleen niet vaak, want op school vind ik dat gewoon niet gepast en ik heb nou niet zo heel vaak feestjes en zo. Ik hou gewoon van schoenen. <3

    Op O1 maart ben ik toch jarig, dan houdt ik een feestje en ben je uitgenodigd. Mits je die schoenen aandoet natuurlijk!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Op O1 maart ben ik toch jarig, dan houdt ik een feestje en ben je uitgenodigd. Mits je die schoenen aandoet natuurlijk!

    Daar hou ik je aan!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    (...)
    Daar hou ik je aan!

    Hahaha, ohlord.
    Ik heb nu het gevoel alsof je dat werkelijk gaat doen ook. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hahaha, ohlord.
    Ik heb nu het gevoel alsof je dat werkelijk gaat doen ook. :'].

    Oh, ja hoor. x'D You know me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb een keer in een schoenenwinkel voor de grap hakken aangedaan.
    Lag meteen languit op de vloer.

    Ik wens je veel succes


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly