• Hoi!
    Om de avond/nacht mee door te komen, omdat ik niet kan slapen, zoek ik afgelopen verhalen zodat ik in één keer door kan lezen.

    Mijn eisen:.
    -Geen THG, HP, TH. Of andere beroemde personen/series/films behalve de onderstaande;
    -Wel One Direction of Justin bieber.
    -ABN geschreven.
    -Wel Onbekende personen.
    -Moet afgelopen zijn.

    Valt best mee toch? Verder maakt het thema me niet uit; van fantasy tot 16+ ik lees alle genres.


    Liefs,

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 13:16 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een mega lange 1D story voor je. Klik


    16 - 09 - '17

    Ik heb op mijn profiel verschillende afgelopen short story's staan over One Direction. Daar ben je wel een poosje mee bezig. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:25 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Is het ook goed als de story overmorgen afgelopen is? Tenminste, ik ben van plan om overmorgen het laatste hoofdstuk te activeren als alles meezit.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Is het ook goed als de story overmorgen afgelopen is? Tenminste, ik ben van plan om overmorgen het laatste hoofdstuk te activeren als alles meezit.


    Dat mag. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Allrighdy ^^






    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.

    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”

    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van max 15 hoofstukken.
    ~ Ik hoop elke dag een hoofdstuk te kunnen uploaden.
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    Ik heb wel een paar goede tussen m'n favorieten staan, zal zo is kijken. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alles is welkom en ik ga bij elke storie een kijkje nemen. Als het vandaag niet is, dan is het morgen. ;)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik weet niet of het nodig is - misschien een andere slapeloze nacht:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek

    en


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller


    Every villain is a hero in his own mind.

    OP, Horror, Fantasy en afgelopen: A ghost, a human.


    Some people are art and do art at the same time

    Klik.
    Dit vind ik zelf een erg mooi verhaal. [:


    :)

    Ik vind deze story het echt verdienen. Het is hilarisch, meelevend en je wilt er gewoon meer van als je 'm eenmaal uitgelezen hebt.
    Klik.


    Some people are art and do art at the same time

    Geen idee of je na al die verhalen nog stories nodig hebt...
    Anders mag je altijd een kijkje nemen op mijn profiel. Ik heb stories die al afgelopen zijn of die nog volop bezig zijn. Ik heb er ook enkele die tijdelijk gepauzeerd zijn maar ik ben volop bezig met deze opnieuw te activeren :)
    Hopelijk zit er een storie tussen die je geweldig vindt en mag ik je binnenkort misschien verwelkomen als een nieuwe abo :D
    x


    A reader lives a thousand lives