• Ik heb vanmiddag met drie verdovingprikken een moedervlek weg laten snijden op mijn buik in het Ziekenhuis, en nu hebben ze het gehecht.
    En nu de verdoving is uitgewerkt voelt het alsof het in de fik staat, het doet zeer, heb al een pijnstiller genomen.
    Iemand die dit ook heeft meegemaakt en weet hoelang het duurt voordat de pijn weg is?

    Over twee weken mogen ze er pas weer uit, het is echt verschrikkelijk irritant. :/


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hmm, ik heb een keer hechtingen gehad, en toen was ik nog jong, dus dat weet ik niet meer. :/ Normaal zou de pijn snel moeten over gaan, dacht ik. Natuurlijk is het wel op je buik, dus heb je daar altijd wel sneller last van.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:44 ]


    comfort in c h a o s

    Auch, dat klinkt pijnlijk. Maar waarom heb je een moedervlek weg laten snijden?


    -

    Ik weet er echt niets meer van, want toen was ik 7, dus sorry, ik kan je niet verder helpen


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had ze in mijn hiel en mocht er dus niet op lopen, maar ik had mezelf helemaal volgestouwd met pijnstillers, dus ik weet het ook niet echt meer haha(:


    Food.

    Ik had dat op mijn rug. Ik heb zeker anderhalve week pijn gehad. Maar in heb begin was het meer gewone pijn, maar die verdween. Pijn door het te fel bewegen met de hechtingen kwam toen in de plaats. Maar dat kwam omdat de hechtingen op mijn ruggengraad in de onderrug zat en ik veel te actief ben. Dus die hechtingen trekten altijd.

    Nu heb ik soms nog 'jeuk' aan de hechtingen terwijl die eruit zijn. :')
    Ik heb mijn moedervlek eind oktober laten wegsnijden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb wel n hechting gehad, in mijn keel. Maar die was/is onderhuids.. Ik heb er eigenlijk niks mee gedaan, met het zere gevoel x]. Vooral vermijden om er aan te gaan zitten en ehh.. tjahh.. Ik heb afgewacht. Na een paar dagen was het over. ;$
    Hoop dat het bij jou ook snel over gaat. Succes!

    Waarom heb je 'm eigenlijk weggehaald?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Bates schreef:
    Hmm, ik heb een keer hechtingen gehad, en toen was ik nog jong, dus dat weet ik niet meer. :/ Normaal zou de pijn snel moeten over gaan, dacht ik. Natuurlijk is het wel op je buik, dus heb je daar altijd wel sneller last van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stapper schreef:
    Ik heb wel n hechting gehad, in mijn keel. Maar die was/is onderhuids.. Ik heb er eigenlijk niks mee gedaan, met het zere gevoel x]. Vooral vermijden om er aan te gaan zitten en ehh.. tjahh.. Ik heb afgewacht. Na een paar dagen was het over. ;$
    Hoop dat het bij jou ook snel over gaat. Succes!

    Waarom heb je 'm eigenlijk weggehaald?


    StyIez schreef:
    Auch, dat klinkt pijnlijk. Maar waarom heb je een moedervlek weg laten snijden?


    Mijn moeder vond dat ik mijn moedervlekken moest na laten kijken bij de huisarts, en dat heeft hij gedaan. Die op mijn buik vond hij te donker dus had hij me doorgestuurd naar de dermatoloog in het ziekenhuis.
    Die zei dat het niks kwaadaardigs was, maar omdat het veel in de familie voor komt met moedervlekken hebben ze toch een afspraak gemaakt om hem weg te laten halen en wordt die dus opgestuurd en onderzocht.

    Af en toe gloeit het enorm, heb al twee pijnstillers gehad maar het helpt niet. :x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Themyscira schreef:
    (...)

    Mijn moeder vond dat ik mijn moedervlekken moest na laten kijken bij de huisarts, en dat heeft hij gedaan. Die op mijn buik vond hij te donker dus had hij me doorgestuurd naar de dermatoloog in het ziekenhuis.
    Die zei dat het niks kwaadaardigs was, maar omdat het veel in de familie voor komt met moedervlekken hebben ze toch een afspraak gemaakt om hem weg te laten halen en wordt die dus opgestuurd en onderzocht.

    Af en toe gloeit het enorm, heb al twee pijnstillers gehad maar het helpt niet. :x

    Oooh okay okay (:


    -

    Je buik is echt een nare plek om aan geopereerd te worden, omdat je bij iedere beweging die je maakt die plek voelt.
    Ik zal je aanraden om gewoon op vaste tijden pijnstillers te nemen, je mag er immers (?) zoveel per dag. Gewoon doen. Niet denken, oh nu gaat het wel, want daar kun je spijt van krijgen en als je dan uiteindelijk pijn krijgt, ben je eigenlijk al te laat met de pijnstillers.
    Beterschap & sterkte!


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik heb hechtingen in mijn knie gehad – doordat er een snoeischaar in mijn knie kwam.
    Ik heb vooral niks tegen de pijn gedaan want als je de pijn verzacht komt het tien keer zo erg terug als je de pijn niet meer kan verzachten.

    AIaska schreef:
    Ik heb hechtingen in mijn knie gehad – doordat er een snoeischaar in mijn knie kwam.
    Ik heb vooral niks tegen de pijn gedaan want als je de pijn verzacht komt het tien keer zo erg terug als je de pijn niet meer kan verzachten.


    Daarom moet je het gebruik van de pijnstillers juist afbouwen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik had er naast mijn knie maar ik herinner er me niet veel van, sorry :/


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik moest een hechting maar heb het laten plakken/lijmen.
    Er zit nu een heel lelijk litteken maar daar dacht ik niet aan als acht-jarige die de gedachten dat er een naald in mijn huid ging niet aankon.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik had net naast mijn mond hechtingen, maar daar had ik een dag last van. De andere dagen ergerde ik me gewoon aan het bloed dat eruit kwam.


    "Well, well. Look who we've got here!"