• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soms is het zo grappig als mensen mij onderschatten wat betreft mijn muzieksmaak.


    Stenenlikker

    Gaaaaawd damn. I want unhealthy food. ):

    Erebor schreef:
    Soms is het zo grappig als mensen mij onderschatten wat betreft mijn muzieksmaak.

    Waar luister je dan naar?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Waar luister je dan naar?


    I like metal, maar mensen vinden mij er daar altijd te schattig voor uitzien.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    I like metal, maar mensen vinden mij er daar altijd te schattig voor uitzien.

    Lame.


    "I shut my eyes in order to see.'

    the worst feeling about trying to draw is being a mediocre artist. You realize you’re not terrible and family and friends who have can’t draw at all tell you all the time how amazing you are, but you, as the artist, have seen what amazing really is and you realize that it isn’t you.


    This is so accurate. ._.


    help

    Ik wil ook naar Mars.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit wordt een erg eenzame avond.
    Dan maar op tijd slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, gewoon 44 likes en 8 reacties. I'm kinda really proud! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    For all the girls out here.

    This just makes me sad. ._.


    help

    Morgen komen mijn PlayStation 3 en Beyond 2 Souls binnen! Feestje!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Morgen komen mijn PlayStation 3 en Beyond 2 Souls binnen! Feestje!

    Die game wil ik ook hebben! Lijkt op heavy rain heb ik gehoord, qua besturing en zo ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)
    Die game wil ik ook hebben! Lijkt op heavy rain heb ik gehoord, qua besturing en zo ^^


    Géén idee! Ik heb het pewdiepie zien spelen, haha lame. Alleen hij maakte niet de keuze's die ik wilde dat hij maakte, dus nu ga ik het lekker zelf doen. Ik wil ook nog the Last of Us kopen en GTA V (en stiekem ook nog buzz), alleen dat was even allemaal te veel van het goede. Vond mijn bankrekening niet zo leuk. (nerd)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Géén idee! Ik heb het pewdiepie zien spelen, haha lame. Alleen hij maakte niet de keuze's die ik wilde dat hij maakte, dus nu ga ik het lekker zelf doen. Ik wil ook nog the Last of Us kopen en GTA V (en stiekem ook nog buzz), alleen dat was even allemaal te veel van het goede. Vond mijn bankrekening niet zo leuk. (nerd)

    Hahah. Overweeg je assassins greed revelations ook? :p ook erg leuk. De nieuwste heb ik nog niet gedaan lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Disnerd schreef:
    Wauw, gewoon 44 likes en 8 reacties. I'm kinda really proud! c:

    Nu word ik nieuwsgierig :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.